English

همزمان با فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی مطرح شد؛

حمایت بیش از ۲ هزار طرح اشتغال مددجویان اصفهانی در حوزه کشاورزی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: با پرداخت تسهیلاتی بیش از 137 میلیارد تومان در سال گذشته از 2 هزار و 858 طرح اشتغال مددجوی در حوزه کشاورزی و دامپروری حمایت شد.

حمایت بیش از 2 هزار طرح اشتغال مددجویان اصفهانی در حوزه کشاورزی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع با تبریک فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی به تمامی تلاشگران عرصه کشاورزی و مددجویان کشاورز و دامپرور استان، اظهار داشت: این نهاد در سال گذشته، 2 هزار و 858 طرح اشتغال در حوزه کشاورزی، دامپروری، طیور، زنبورداری و آبزیان با پرداخت تسهیلاتی بیش از 137 میلیارد تومان ایجاد کرد.

وی با تاکید بر اهمیت توانمندسازی مددجویان در این حوزه، ادامه داد: کشاورزی و دامپروری یکی از بهترین زمینه‌های اشتغال مددجویی است که علاوه بر افزایش تولید و اشتغال در این بخش، با توجه به ارتباط آن با سایر بخش ها و فعالیت های اقتصادی، به رشد تولید و اشتغال در بخش های دیگر نیز کمک می کند.

زارع با اشاره به مشارکت جهاد کشاورزی در ارتقای سطح دانش فنی و اجرایی مددجویان، گفت: در طول سال دوره‌های آموزشی و مهارتی برای مددجویان مستعد اجرای طرح‌های کشاورزی با همکاری جهاد کشاورزی برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با تاکید به همکاری مطلوب جهاد کشاورزی با این نهاد، افزود: برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیت سازمان جهاد کشاورزی به منظور ایجاد اشتغال پایدار، افزایش بهره‌وری اقتصادی، همچنین گسترش سطح دانش و استفاده از فناوری‌های جدید برای ایجاد اشتغال مددجویی در رشته‌های کشاورزی و مشاغل مرتبط از جمله مهم‌ترین اهدافی است که با همکاری سازمان جهاد کشاورزی در حال انجام است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه