English

مدیرکل میراث‌فرهنگی مازندران خبر داد؛

بازارسازی برای فروش محصولات صنایع‌دستی مازندران در سایت‌های فروش بین‌المللی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران از بازارسازی برای فروش محصولات صنایع‌دستی مازندران در سایت‌های فروش بین‌المللی خبر داد.

بازارسازی برای فروش محصولات صنایع‌دستی مازندران در سایت‌های فروش بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، صادق برزگر با اعلام این خبر اظهار داشت: گروه سرمایه‌گذاری" انتخاب مفید" نماینده استاندار مازندران از کارگاههای فعال و دارای پتانسیل صنایع‌دستی سراسر استان، بازدید کرد.

وی ادامه داد: این گروه سرمایه‌گذاری با بیش از چند صد میلیون دلار سرمایه‌گذاری از طریق تجارت الکترونیک وفروش در سایتهای کافه کادو، آرکارنو، hole sale pershian,hole sale russa,hole sale arabic, hole sale torkish,hole sale english, به سرمایه‌گذاری در خرید عمده و ایجاد پلتفرم‌های بسترساز فروش برای تولید‌کنندگان انواع محصولات اقدام کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران افزود: در این تالارها بیش از میلیونها محصول در معرض فروش جهانیان قرار دارد که از طریق تیم reserch marketing وit man‌ های قوی که متشکل از 700 دکترای هیئت علمی از دانشگاه‌های بزرگ جهان و دانشجویان مجرب‌شان که زیر نظر این اساتید مشغول به جستجو و عملیات پژوهشی تحقیقات بازار هستند.

وی با بیان اینکه این گروه متخصص تحقیقاتی با هزینه سنگینی از سوی گروه سرمایه‌گذاری انتخاب مفید حمایت می شوند؛ ابراز داشت: بازارسازی و عملیات تحقیقات بازار برای محصولات در سایت‌های مختلف این گروه به نتایج صادراتی و فروش عمده خارجی برسد. 

برزگر تصریح کرد: صنعت‌گرانی که با این گروه سرمایه‌گذاری همکاری کنند، به چند صورت ممکن است مورد حمایت و مشارکت با این گروه قرار بگیرند.

وی گفت: این گروه حاضرند با سرمایه گذاری کلان و یا حتی وارد نمودن مواد اولیه با هزینه کمتر از صنعتگران حمایت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه