English

رئیس مجمع نمایندگان طلاب:

مکتب امام همچون رودی تأثیرگذار و در جریان است

رئیس مجمع نمایندگان طلاب گفت: دشمنان می‌خواهند افکار و مواضع امام را در محاق قرار دهند چراکه مکتب امام همچون رودی تأثیرگذار و در جریان است.

مکتب امام همچون رودی تأثیرگذار و در جریان است

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدجلال رضوی‌مهر رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه طی گفت‌وگویی به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: زنده نگاه داشتن یاد امام به کشور و ملت بالندگی، حیات دوباره و صلابت می‌بخشد و یادآوری اهداف امام راحل، مصونیت‌بخشی به اهداف انقلاب است.

وی با بیان این مطلب که آینده‌نگری امام خمینی(ره)، خنثی‌کننده خطرات و موانع در مسیر انقلاب بود، ابراز کرد: از ابتکارات امام راحل، ایجاد شورای نگهبان قانون اساسی است که در زمان ایشان و در زمان کنونی، هجمه کج‌اندیشان بر این نهال مهم به قرائت‌های گوناگون صورت گرفته است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه وصیت‌نامه امام خمینی(ره) را سفارشات و وصایای ایشان به مسئولین و مردم دانست و گفت: باید از وصیت امام راحل با جان و دل نگهداری نموده و نگذاریم انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

نماینده طلاب و فضلای همدان خاطرنشان ساخت: جناح‌های سیاسی و تشکیلات گوناگون نباید اجازه دهند دشمنان از جایگاه آنان به بهانه‌های مختلف علیه مصالح امت اسلام یاوه‌سرایی نموده و امام را تحریف نمایند.

رضوی‌مهر حضرت امام را بزرگترین شخصیت دینی و سیاسی عصر معاصر دانست که با پیش‌بینی‌های معجزه‌گونه از هم پاشیدگی شوروی را گوشزد نمود و با شجاعت همچون جد بزرگوارش برای ابرقدرتی مثل گورباچف نامه نوشت.

وی بیان داشت: امام خمینی (ره) به احکام دین تعصب داشت و فتوای تاریخی ایشان علیه سلمان رشدی که هنوز مجریانی درگوشه و کنار جهان پایبند اجرای آن حکم الهی هستند، دلیل این گفته است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب افزود: دشمنان می‌خواهند افکار و مواضع امام را در محاق قرار دهند؛ پس حوزه و دانشگاه نباید در مقابل تحریف امام ساکت بمانند؛ چراکه مکتب امام همچون رودی تأثیرگذار و در جریان است.

نماینده طلاب و فضلای همدان بیعت با امام خامنه‌ای را مهمترین تکلیف هر فرد مسلمان و وظیفه‌شناس دانست و اظهار کرد: منظومه فکری امامین انقلاب، افق روشنی را پیش روی آیندگان قرار داده است و در فراق امام از شعر ایشان وام می گیریم که فرمود: از غم دوست در این میکده فریاد کشم، دادرسی نیست که ازهجر رخش داد کشم. سال‌ها می‌گذرد حادثه‌ها می‌آید، انتظار فرج از نیمه خرداد کشم.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه