English

سردار موحد در پیامی اعلام کرد؛

نسل کنونی انقلاب، امام عزیز را به‌درستی نمی‌شناسند

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) به مناسبت سالروز ۱۴ و ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد.

نسل کنونی انقلاب، امام عزیز را به‌درستی نمی‌شناسند

به گزارش خبرگزاری موج قم، متن پیام سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) به شرح زیر است:

بسیاری از ابعاد شخصیت امام بزرگوار ما همچنان ناشناخته است. درواقع نسل کنونی انقلاب، بخصوص نسل جوان ما، امام عزیز را به‌درستی نمی‌شناسند، درک نمی‌کنند، عظمت امام را نمی‌دانند.

مقام معظم رهبری در سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

به ارواح بلند شهدای نهضت اسلامی سلام و درود می‌فرستم، شهدایی که از همان شروع نهضت امام راحل در سال ۴۲ به آرمان‌های نجات‌بخش معمار کبیر انقلاب لبیک گفته و در این مسیر پایداری به خرج دادند و چه بسیار از این رادمردان زمان‌شناس و شجاع تاریخ معاصر که در این مسیر نورانی جام شهادت را نوشیدند و چه آن‌ها که زندان، شکنجه و رنج دوران دژخیمان طاغوت را تحمل کرده و بهار آزادی را در سال ۵۷ جشن گرفتند.

قیام تاریخی و جریان ساز ۱۵ خرداد، سرآغاز نهضت اسلامی بود که با هدایت یک حکیم الهی، استاد بی‌نظیر اخلاق و معنویت و مرجع و فقیه بزرگ دینی، اسلام سیاسی را در قرنی که همه بر پایان حکومت دینی مهر تأیید زده بودند را زنده کرد و بزرگ‌ترین و مردمی‌ترین انقلاب تاریخ معاصر جهان را رقم زد؛ انقلابی که با پشت سر گذاشتن انواع توطئه‌ها، جنگ‌ها، فشارها، تحریم‌ها و هجمه‌ها امروز به یکی از قوی‌ترین کشورهای منطقه و الهام‌بخش در سطح جهانی تبدیل‌شده است.

همچنین ۱۴ خرداد سال ۶۸ یادآور یکی از تلخ‌ترین و دردآورترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است که ملت بزرگ ایران در غم رهبر و پیر خود به سوگ نشسته و آن تشییع بی‌نظیر تاریخی را رقم زدند.

امروز نیز با رهبری داعیانه و حکیمانه خلف صالح امام خمینی(ره)، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز، انقلاب شکوهمند اسلامی قله‌های پیشرفت و تعالی را یکی پس از دیگری پشت سرنهاده و با ایجاد پایه‌های «ایران قوی» زمینه‌ساز شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه