English

جمهوری اسلامی به یکی از قدرت‌های ائتلاف‌ساز منطقه تبدیل‌شده است

جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم گفت: جمهوری اسلامی به یکی از قدرت‌های ائتلاف‌ساز منطقه تبدیل‌شده است.

جمهوری اسلامی به یکی از قدرت‌های ائتلاف‌ساز منطقه تبدیل‌شده است

به گزارش خبرگزاری موج قم، سردار محمدرضا موحد روز چهارشنبه در آیین رونمایی از آثار ادبی حوزه ایثار و شهادت دفتر تبلیغات اسلامی، شکسته شدن انحصار در تجیهزات نظامی را از دستاوردهای جنگ تحمیلی دانست و بیان کرد: مشارکت اجتماعی مردم ایران در طول دوران دفاع مقدس در تاریخ ایران بی نظیر است.

وی تصریح کرد: تحریف و فراموشی دو عاملی است که دفاع مقدس را تهدید می کند و مسئولان فرهنگی باید نسبت به حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس برنامه ریزی و تلاش کنند.

وی بیان کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی با وجود اینکه ایران به تنهایی در برابر دنیای استکبار و کشورهای منطقه قرار داشت اما یک وجب از خاک خود را به دشمن واگذار نکرد در حالی که در تاریخ چند صد سال اخیر سرزمین های بیشماری از ایران طی قراردادهای ننگینی جدا شده بود.

موحد در ادامه با اشاره به جایگاه قم در عرصه فرهنگ و تامین محتوای انقلاب، اظهار داشت: قم خاستگاه انقلاب است و به همین دلیل کنگره ملی شهدای قم برای تولیدات فاخر فرهنگی چند ماهی به تاخیر خواهد افتاد.

در این آیین از ۴ اثر ادبی حوزه ایثار و شهادت با عنوان های بال و پرهای امام، مقتل شهدای دفاع مقدس، همراهان آسمانی سرداران زمینی و بایسته های روایت گری شهدا دفاع مقدس، توسط دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم رونمایی شد.

۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه