English

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم:

ایمان، توکل و وحدت رمز پیروزی های ملت در دفاع مقدس بود/ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی باید دستاورد همیشگی ملت فلسطین باشد

جانشین سپاه استان قم گفت:عامل اصلی پیروزی جبهه مقاومت و همچنین پیروزی مردم عزیز ما در انقلاب و دفاع مقدس،ایمان به خدا ، توکل و وحدت بوده است.

ایمان، توکل و وحدت رمز پیروزی های ملت در دفاع مقدس بود/ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی باید دستاورد همیشگی ملت فلسطین باشد

به گزارش خبرگزاری موج قم، سرهنگ محمد رضا موحد جانشین سپاه استان قم ضمن تبریک به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر و پیروزی ملت فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی گفت: عامل اصلی پیروزی جبهه مقاومت و همچنین پیروزی مردم عزیز ما در انقلاب و دفاع مقدس،ایمان به خدا ، توکل و وحدت بوده است و این موضوع در جبهه مقاومت و در جهان اسلام نیز در حال گسترش است که ادامه این مسیر به ایجاد تمدن نوین اسلامی و ظهور امام زمان (عج) منجر خواهد شد.

وی ادامه داد: این پیروزی وعده خداوند است و این فرمول های قرآنی است  که اگر الزامات آن رعایت شود،پیروزی نیز قطعی میشود؛ خداوند در قرآن میفرمایند: إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم و در بحث استقامت :ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ،این ها فرمول های قرآنی و وعده های خداوند است .

موحد افزود: این جنگ اخیر یازده روزه رژیم صهیونیستی ، ضعف این رژیم و رو به زوال بودن آن را به تصویر کشید و مقام معظم رهبری در پیام اخیر فرمودند: تجربه شیخ جراح در ایستادگی در برابر زورگویی رژیم و شهرک نشینان مزدور  باید دستاورد همیشگی مردم غیور و ملت فلسطین باشد.

جانشین سپاه استان قم تصریح کرد: این پیروزی ملت فلسطین در جنگ یازده روزه ، دوران جدیدی از شکل گیری قدرت را نشان داده است و در حال حاضر موازنه قدرت و وحشت به نفع جبهه مقاومت تغییر کرده است و به عبارتی این الگونشان داد که  برخورداری از مولفه هایی از جمله یکپارچگی و وحدت، خودکفایی و خود اتکایی ، روحیه جهاد و مقاومت، توسعه توان تهاجمی و سازمان رزم؛  پیروزی را ضمانت میکند .

موحد تصریح کرد: آشکار شدن ضعف اساسی سامانه های پدافندی این رژیم در مواجهه با شلیک بیش از ۴ هزار موشک توسط مقاومت بخش دیگری از واقعیت را به نمایش درآورد.

 وی همچنین افزود: بخش نامرئی و مهم این جنگ که رژیم صهیونیستی دوست دارد آن را مخفی کند و بر آن سرپوش بگذارد آن چالش روانی است که در این رژیم جعلی به وجود آمده و در واقع وحشتی ایجاد شده که اکنون هم در سطح تصمیم گیرندگان، نظامیان و هم شهروندانشان ، این را نشان میدهد و موضوعی است که اکنون در افکار عمومی و حوزه پزشکی در کنار مجروحان جنگی آن ها به آسیب دیدگان روانی شهرت یافته است و همه این ها از واقعیت های غیر قابل انکار این جنگ ۱۱ روزه است که در پرتو وحدت و اقتدار به دستاورد همیشگی و نتیجه بخش تبدیل شده است و ان شاء الله برای آزادی قدس شریف هم ؛ این روال ادامه پیدا خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد و این ها همه بر پایه توکل و اعتماد به خداوند و در کنار شکر گزاری از خداوند صورت می گیرد،البته نباید نقش بی بدیل شهدای مقاومت و در راس آنان نقش بی بدیل سردار دلها  حاج قاسم سلیمانی و میراث پابرجا مانده از ایشان را نادیده گرفت و باید شکر گزار همه این نعمت ها باشیم.

سرهنگ موحد با اشاره به فرارسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: در سالروز سوم خرداد هستیم، روزی که رزمندگان اسلام توانستند آن حماسه بزرگ را خلق کنند ،در حالی که صدام گفته بود اگر توانستید خرمشهر را پس بگیرید من کلید فاو را به شما خواهم داد .

وی با اشاره به برنامه های بسیج برای گرامیداشت سوم خرداد بیان کرد:  رزمایش فاوایی و ارتباطی با حضور ۴۷۲ دسته رزمی که ۸۰ دسته آن در هشت گردان بیت المقدس ،۷۰ دسته در هفت گردان کوثر خواهران و ۳۲۲ دسته در پایگاه های مقاومت سازماندهی شدند که با هدف حفظ انسجام و آمادگی گردان ها در این رزمایش شرکت خواهند کرد.

سرهنگ موحد افزود :  برنامه های  آموزشی و برنامه های فرهنگی بعد از نماز مغرب و عشا ،گشت های عملیاتی محله محور رضویون به صورت سراسری در ۳۲۲ پایگاه ، ۲۲ حوزه مقاومت و ۲ ناحیه مقاومت قم نیز انجام میشود.

 جانشین سپاه استان قم ادامه داد: عطر افشانی  مزار شهدای سوم خرداد و رژه موتوری توسط هیئت موتور سواری سپاه و بسیج که ابتدا در گلزار شهدای علی بن جعفر و  گلزار شهدای سوم خرداد حضور پیدا کرده و پس از آن به ترتیب به گلزار شهدای مدافع حرم در بهشت معصومه ، گلزار شهدای شهر جعفریه و در نهایت گلزار شهدا و مزار شهید گمنام شهر دستجرد خواهند رفت، از دیگر برنامه های گرامیداشت سالروز سوم خرداد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی