English

فرمانده سپاه نوشهر:

در هفته بسیج ۲۶۲ برنامه در نوشهر برگزار می شود

فرمانده سپاه نوشهر گفت: ۲۶۲ عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج توسط پایگاههای مقاومت بسیج و بسیج اقشار در شهرستان نوشهر برگزار می شود.

در هفته بسیج ۲۶۲ برنامه در نوشهر برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ حسین جناسمی در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: بسیجیان هشت سال مردانه در راه دفاع از ارزش‌ها ایستادند و حضرت امام راحل نیز همواره به بسیجی بودن افتخار می‌کردند.

وی ادامه داد: بسیج دوران بعد از دفاع مقدس در راه بازسازی کشور اقدامات ارزنده‌ای انجام داده است.

فرمانده سپاه نوشهر  تصریح کرد : پیروزی در جبهه مقاومت به برکت نقش نیروهای بسیجی محقق شده است و اگر در جبهه مقابله با تکفیری‌ها، عراق و سوریه توفیقی داشتیم به برکت نیروهای بسیجی بوده است.

سرهنگ جناسمی تصریح کرد: همچنین در راه مقابله با ویروس کرونا اگر حضور نیروهای بسیجی نبود، اوضاع بدتر می‌شد و تمامی پایگاه‌های مقاومت به پایگاه‌های سلامت تبدیل شده است.

فرمانده سپاه نوشهر با عنوان اینکه در کمک‌های مومنانه ۱۸ هزار بسته معیشتی در سه مرحله در شهرستان توزیع شده است، گفت: همزمان با هفته بسیج با شعار بسیج پیشرو خدمت و امیدآفرینی، ۲۶۲ عنوان برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

وی به ۳۳ برنامه شاخص همزمان با هفته بسیج در شهرستان اجرا می‌شود، ادامه داد: اعزام اکیپ‌های بهداشتی به مناطق محروم، تجلیل از مدافعان سلامت، ضدعفونی معابر و توزیع ماسک، نواختن زنگ بسیج در شبکه شاد، دیدار با امام جمعه، برپایی میز خدمت را از جمله برنامه‌ها بیان کرد.

سرهنگ جناسمی تجلیل از بسیجیان نمونه، نشست روشنگری و تبیین گام دوم انقلاب، تجلیل از خادمان مسجد، افتتاح یادمان شهدای نوشهر در پارک نوید، مانور گشت‌های رضویان، چهارشنبه‌های آسمانی، افتتاح خانه‌های مسکونی نیازمندان، رژه خودرویی و دوچرخه سواران بسیجی، غبارروبی گلزار شهدا و اختتامیه جشنواره قلم بیداری ازدیگر برنامه‌ها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه