English

ترویج سبک زندگی شهدا از جمله وظایف بسیار مهم جامعه هنری است

رئیس ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم در آئین رونمائی از تولیدات فرهنگی و هنری این کنگره گفت: ترویج سبک زندگی شهدا از جمله وظایف بسیار مهم جامعه هنری است.

ترویج سبک زندگی شهدا از جمله وظایف بسیار مهم جامعه هنری است

به گزارش خبرگزاری موج قم، احمد حاجی‌زاده رئیس ستاد برگزاری کنگره شهدای استان قم در آئین رونمائی از تولیدات فرهنگی و هنری این کنگره که صبح روز چهارشنبه 21 آبان‌ماه در تالار شهید آوینی قم برگزار شد، با اشاره به این‌که شهدا اهل کرامت هستند و از همه خادمان خود در فردای قیامت دستگیری خواهند کرد، اظهار داشت: هر حرکتی که در مسیر شهدا اتفاق بیفتد در درجه اول به مدد و لطف خود آن بزرگواران بوده و بی‌شک بدون اجر نخواهد ماند.

وی با تقدیر از حضور و مشارکت هنرمندان استان در کنار کمیته فرهنگی و هنری کنگره شهدای قم تاکید کرد: همه تولیدات هنری در گرامیداشت و پاسداشت دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای ارزشمند کشورمان، در چارچوب خواسته‌ها و منویات مقام معظم رهبری باشد.

حاجی‌زاده با اشاره به این‌که پشتیبانی از ولایت و تبعیت از ولی فقیه، فصل مشترک تمام وصیت‌نامه‌های شهدای گرانقدر است، گفت: رهبر معظم انقلاب در تعبیری کار در عرصه شهدا را نوعی جهاد خوانده‌اند و بارها هنرمندان عزیز را به بهره‌برداری از گنجینه ارزشمند دفاع مقدس دعوت کرده‌اند، چرا که همواره یکی از جدی‌ترین برنامه‌های دشمن به فراموشی سپردن و تحریف دفاع مقدس بوده است.

رئیس ستاد برگزاری کنگره شهدای استان قم توجه به ذائقه جوانان و مخاطبان امروز را از جمله راهکارهای رسیدن به تولیدات مبتکرانه و خلاق هنری دانست و افزود: ترویج سبک زندگی شهدا، تمرکز روی آرمان‌های شهدا و گفتمان‌سازی سیره شهدا از جمله مطالبات جدی رهبر معظم انقلاب از فعالان هنری عرصه شهدا و دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: همچنین توجه به مسائلی نظیر مدیریت جهادی، بهره‌برداری حداکثری از امکانات و منابع، مدیریت هزینه‌ها و سهم‌بری عادلانه از جمله درس‌های بزرگ ما از سال‌های دفاع مقدس است که هنرمندان می‌توانند با خلاقیت و ابتکار خود، بار دیگر این مفاهیم ارزشمند را در جامعه رشد و گسترش دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه