English

فرمانده سپاه نوشهر خبر داد:

برگزاری ۲۰۰ نشست بصیرتی در پایگاه‌های مقاومت نوشهر

فرمانده سپاه نوشهر گفت: همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان نوشهر ۲۰۰ نشست بصیرتی در پایگاه‌های مقاومت این شهرستان با حضور بسیجیان برگزار می شود.

برگزاری ۲۰۰ نشست بصیرتی در پایگاه‌های مقاومت نوشهر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، سرهنگ حسین جناسمی در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با شعار محوری انقلاب اسلامی زنده، پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت آغاز می‌کنیم و 400 برنامه در این ایام در شهرستان نوشهر برگزار می شود.

وی ادامه داد : برجسته‌سازی گفتمان انقلاب اسلامی، تبیین نقش جمهوری اسلامی ایران در گفتمان فرهنگ مقاومت جهادی، تعداد ۱۰ یادواره شهدا و آبروی محله، ۲۰ مسابقه ورزشی، ۱۶ اردوی جهادی، افتتاح ۶ خانه محروم، بهره‌برداری از دو طرح اقتصاد مقاومتی و... از جمله برنامه های اجرایی دهه فجر توسط سپاه شهرستان نوشهر به مدت 10 روز می باشد.

جناسمی اذعان داشت: همایش رهروان فاطمی برای بانوان به صورت پیاده‌روی از گلزار شهدا تا حسینیه ثارالله دهنو، رزمایش اقتدار علویان غرب مازندران که طی آن هشت گردان از هشت شهر غرب مازندران برنامه اجرا خواهند داشت، برگزاری مراسم اربعین سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یکشنبه ۲۱ بهمن بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع نوشهر، اعزام ۱۸ گروه جهادی برای ساخت خانه‌های اکرام، دیدار با خانواده معظم شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا، دو صحرانوردی استانی با نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حضور بسیجیان و آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن از  دیگر برنامه‌های شاخص شهرستان نوشهر در دهه فجر است.

فرمانده سپاه نوشهر تاکید کرد:صبر و بردباری و همراهی مردم با انقلاب اسلامی سبب شد تا ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را هم جشن گرفتیم و نکته مهم اینکه دشمن خبیث، آمریکا این دولت تروریست در چهل سال از انقلاب اسلامی در تمامی میدان‌ها شکست خورد و چاره‌ای جز ترور سردارها، نخبگان و فرهیختگان ما نمی‌بیند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه