English

پنج هزار موتورسیکلت توقیفی در هرمزگان به مزایده گذاشته شد

رییس کل دادگستری هرمزگان از برگزاری مزایده فروش پنج هزار موتورسیکلت توقیفی دیگر در پارکینگ‌های این استان خبر داد و گفت: بیش از ۱۳ هزار موتورسیکلت تاکنون تعیین تکلیف شده است.

پنج هزار موتورسیکلت توقیفی در هرمزگان به مزایده گذاشته شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان اظهار داشت: در راستای اجرای دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های سراسر کشور، با پیگیری و اقدامات لازم، در مرحله نُهم از برگزاری این مزایده تعداد پنج هزار دستگاه موتورسیکلت موجود در پارکینگ‌های شهرستان های قشم، میناب، بندرعباس، بندرلنگه و رودان به مزایده گذاشته شده است.

وی با اشاره به صدور حکم قطعی قضایی در خصوص تعیین تکلیف تمامی موتورسیکلت‌های موضوع این مزایده، بیان کرد: دستور بازپس دادن وجه موتورسیکلت‌ها پس از تائید دادستان و پلیس راهور استان به آن دسته از مالکینی که مراجعه می‌کنند، نیز صادر شده است.

رییس کل دادگستری هرمزگان اظهارکرد: متقاضیان شرکت در این مزایده می‌توانند در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، هشتم و نهم خردادماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ و ۱۵ تا ۱۷ با مراجعه به پارکینگ‌های یاسر، دریا، میلاد و قائم بندرعباس، پارکینگ باباعلی قلعه قاضی، پارکینگ طلوع قشم، پارکینگ های انجمن حمایت از زندانیان و مکران میناب، پارکینگ مهدی هشتبندی، پارکینگ‌های انجمن حمایت از زندانیان و فجر رودان و پارکینگ انتظامی بندرلنگه از این موتورسیکلت‌ها بازدید کنند و یا به وسیله تماس با شماره‌های (۰۷۶۳۳۴۶۸۸۲۰ و ۰۷۶۳۳۴۶۸۸۲۱) از جزئیات و شرایط مزایده مطلع شوند.

قهرمانی یادآورشد: مزایده پنج هزار موتورسیکلت توقیفی در روز چهارشنبه ۱۰ خردادماه ۱۴۰۲ از ساعت هشت صبح با حضور نماینده دادستان و متقاضیان برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه