English

از سید فخرالدین هاشمی تا فاطمه جراره؛

موج استعفاها در هرمزگان و مشخص شدن نامزدهای انتخاباتی

با استعفاهای پیاپی مدیران در هرمزگان نامزدهای قطعی انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی پس از دیگری مشخص می‌شوند و کمپین‌های غیررسمی انتخاباتی آنان نیز آغاز شده است.

موج استعفاها در هرمزگان و مشخص شدن نامزدهای انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری موج، هنوز چندین ماه تا آغاز فعالیت رسمی تبلیغاتی کاندیداهای دور جدید مجلس شورای اسلامی باقی مانده است اما بسیاری از چهره‌ها که از ماه‌ها پیش بحث حضور آنان در انتخابات مطرح بود، خود را آماده‎ی این رقابت می‌کنند.

در مورد افرادی که در وضعیت فعلی، شغل دولتی در اختیار ندارند، تائید حضور قطعی آنان سخت است اما برخی از چهره ها با استعفا از پست‌های خود شایعات را تائید کرده‌اند.

شاید نخستین استعفا در این حوزه «سید فخرالدین هاشمی» از اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان بود که از گوشه و کنار شنیده می‌شود که وی پس از این اتفاق دیدارهایی نیز با افراد ذی‌نفوذ و فعالان سیاسی داشته است.

«عزیزاله کناری» فرماندار سابق بندرعباس نیز یکی دیگر از این افراد است که از معاونت خدمات شهری شهرداری بندرعباس کناره‌گیری کرد تا خود را مهیای این دوره از انتخابات کند.

یکی دیگر از گزینه‌های جنجالی این دوره، فاطمه جراره است که همواره ستادهای انتخاباتی «ابراهیم رئیسی» در هرمزگان را در اختیار داشته و این بار به جای واریز رأی طرفداران رئیس‌جمهور فعلی به صندوق خود در شورای شهر به دنبال ورود به مجلس با پشتوانه‌ی همین گروه است.

جراره نیز از ریاست و عضویت شورای شهر استعفا داده و حضور وی در انتخابات مجلس شورای اسلامی قطعی است.

در این وضعیت باید در روزهای آینده منتظر استعفاهای بعدی هم باشیم و به‌زودی چهره‌ی افراد شاخص برای حضور در این انتخابات بیش‌ازپیش نمایان خواهد شد؛ موضوعی که شرایط را برای نمایندگان فعلی بسیار سخت خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه