English

مدیر مجتمع فلوت هرمز:

بزرگترین پروژه تولیدکننده شیشه فلوت کشور در هرمزگان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می رسد

مدیر مجتمع فلوت هرمز گفت: بزرگترین پروژه تولیدکننده شیشه فلوت کشور در هرمزگان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می رسد.

بزرگترین پروژه تولیدکننده شیشه فلوت کشور در هرمزگان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، با ایجاد اولین شهرک صنعتی تخصصی شیشه کشور در هرمزگان، شرایط مطلوب برای سامان دادن به وضعیت کسب و کار و کاهش نرخ بیکاری در استان فراهم می شود.

سید رضا میرراشد مدیر مجتمع فلوت هرمز در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: گروه صنعتی شیشه کاوه در سال 1363 با هدف تأمین انواع ظروف شیشه‌ای خانگی فعالیت خود را با تأسیس کارخانه بلور شیشه در شهر صنعتی کاوه آغاز کرد.

وی در ادامه گفت: این گروه صنعتی شیشه اولین تولید کننده شیشه فلوت ایران در سال 1372 است و حدود پنج کارخانه فلوت در ایران داریم.

میرراشد اذعان داشت: کارخانه فلوت هرمز دارای دو بخش تولید مواد اولیه از معادن و بخش تبدیل مواد اولیه در کوره به شیشه جام به روش فلوت است.

وی افزود: در همین راستا، این کارخانه با سرمایه گذاری پنج هزار میلیارد تومان در 14 دی ماه 1401 مراسم کلنگ زنی آن آغاز شد، بنا داریم طی مدت 18 ماهه پروژه را تحویل دهیم.

مدیر مجتمع فلوت هرمز در ادامه ابراز داشت: با بهره برداری از این کارخانه برای چهارهزارو400 نفر اشتغالزایی ایجاد می شود.

وی ابراز کرد: مجموعه تولید شیشه بزرگ ترین پروژه تولید کننده شیشه فلوت در کشور است و از نیمه دوم 1403 تحویل و به بهره‌برداری می رسد.

میرراشد اذعان کرد: گروه شیشه کاوه کاملا خصوصی است و مدیرعامل این شرکت آقای ابراهیم عسگریان دماوندی سرمایه گذار اصلی این مجموعه و همچنین بزرگ ترین خیر مدرسه ساز و بیمارستان ساز در کشور نیز هستند.

مدیر مجتمع فلوت هرمز گفت: با راه اندازی این مجموعه در هرمزگان، اقدامات موثر و خیرخواهانه ای صورت خواهد پذیرفت و باعث ارتقا مسئولیت های اجتماعی می شود.

میرراشد ابراز داشت: با توجه به اینکه در جنوب کشور کارخانه شیشه نداشتیم نیت اول تولید شیشه در هرمزگان و منطقه است و البته یک نیم نگاهی به صادرات داریم.

وی تصریح کرد: تولید روزانه 950 تن شیشه، انگیزه ما را برای تولید و صادرات بیشتر می کند.

مدیر مجتمع فلوت هرمز در پایان افزود: اغلب رقبای ما مهمترین اولویت فعالیت شان را صادرات محصولات قرار می دهند اما برنامه صادرات ما مبنی بر تولید مازاد بر تقاضای داخل است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه