English

ویژه برنامه های گرامیداشت سوم خرداد در گیلان تشریح شد/برگزاری یادواره ۲۶۰ شهید گیلانی عملیات آزادسازی خرمشهر در رشت

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان با تشریح ویژه برنامه های گرامیداشت سوم خرداد در استان گفت: یادواره ۲۶۰ شهید گیلانی عملیات آزادسازی خرمشهر برگزار می شود.

ویژه برنامه های گرامیداشت سوم خرداد در گیلان تشریح شد/برگزاری یادواره 260 شهید گیلانی عملیات آزادسازی خرمشهر در رشت

 به گزارش خبرگزاری موج گیلان، سرهنگ حسن حبیبی، مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان،  ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری ۳ هزار و ۲۰۰ ویژه برنامه به‌مناسبت سوم خردادماه سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: یادواره ۲۶۰ شهید گیلانی عملیات آزادسازی خرمشهر، سوم خرداد ساعت ۹ صبح در گلزار شهدای رشت برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان گیلان با اشاره به شعار ویژه برنامه‌های روز مقاومت و پایداری بیان کرد: این ویژه برنامه‌ها با شعار «ما متحدیم» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رهبری داهیانه امام باعث شد مردم با تکیه بر قدرت الهی بر دشمن پیروز شوند تصریح کرد: بیانات امام راحل، روحیه سازماندهی و مدیریت مسئولان را تقویت و در مردم و جوانان انگیزه دفاع از کیان نظام و کشور را ایجاد کرد.

حبیبی با بیان اینکه حماسه آزادسازی خرمشهر نیازمند بازخوانی است افزود: در جریان این حماسه بزرگ نباید نقش امدادهای غیبی الهی را نادیده بگیریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با اشاره به اینکه گیلانی‌ها ۲۶۰ شهید و بیش از ۷۰ جانباز را در جریان عملیات بیت المقدس تقدیم اسلام کردند گفت: بیش از هزار رزمنده گیلانی در عملیات آزادسازی خرمشهر حضور داشتند.

وی با اشاره به برگزاری یادمان شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور و حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) رشت بیان کرد: راه‌اندازی سامانه جامع اسناد دفاع مقدس، رونمایی از سایت نشریه علمی و پژوهشی انقلاب و دفاع مقدس، تجلیل از ایثارگران و رزمندگان و خانواده‌های معظم شهدا و رونمایی از کتب و تولیدات رسانه‌ای متعدد از دیگر برنامه‌ها است.

 
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه