English

سردار پورجمشیدیان در تبریز:

ولایتمداری، درس مهم شهدا برای مدیریت جهادی است/مدیران نباید سیاهی لشکر دور خود جمع کنند

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران، ولایتمداری را درس مهم شهدا برای مدیریت جهادی عنوان کرد.

 ولایتمداری، درس مهم شهدا برای مدیریت جهادی است/مدیران نباید سیاهی لشکر دور خود جمع کنند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سردار علی اکبر پورجمشیدیان در آیین اختتام همایش ملی جلوه های جهادی در مدیریت شهری اظهار کرد: امیدوارم مطالب ارائه شده در این همایش به جای نگهداری در کتابخانه ها، در متون درسی استفاده شود و هم مورد استفاده اقشار مختلف جامعه و هم مدیران قرار بگیرد.

وی در ادامه با ادای احترام به ساحت شهدای عملیات بیت المقدس در آزادسازی خرمشهر ، گفت: قهرمانان تبریز و آذربایجان در آزادسازی خرمشهر نقش ویژه ای داشتند. اولین نفراتی که وارد خرمشهر شدند، گردان های آذربایجان با فرماندهی شهید باکری بودند.

وی یادآور شد: هم در عملیات فتح المبین و هم بیت المقدس نقش رزمندگان آذربایجان و نقش آقا مهدی باکری بسیار چشمگیر بود که اگر نبودند، حماسه فتح المبین اتفاق نمی افتاد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: در مکتب آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی، مسئول کسی نیست که میز و صندلی بزرگ و ماشین گران قیمت و حقوق نجومی داشته باشد، بلکه مسئول کسی است که درک واقعی از کلمه مسئول داشته و خود را نزد مردم و پیشگاه الهی امانتدار بداند.

وی ادامه داد: مسئول کسی است که اجازه ندهد به ناحق خون از دماغ کسی بیرون بیاید و یا ذره ای اسراف در بیت المال اتفاق بیفتد.

سردار پورجمشیدیان اظهار کرد: نکته بعدی این است که ولایتمدار باشیم. در مکتب حاج قاسم سلیمانی و آقا مهدی باکری ولایتمداری اصل مهمی است. ولایتمداری یعنی عمل به فرمایشات ولی فقیه که همه شهدای ما بر آن تاکید داشتند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مدیران نباید سیاهی لشکر دور خود جمع کنند بلکه باید کسانی را به خدمت گمارند که برای مردم کار کنند.

وی اظهار کرد: به خاطر تقوایی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دارند، خداوند حکمت را در گفتار ایشان جاری می سازد و ما باید تابع و عمل کننده به این بیانات باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه