English

استاندار مازندران:

فتح خرمشهر موازنه جنگ را به سود ملت ایران تغییر داد

استاندار مازندران در نشست صمیمی با سرداران و فرماندهان سپاه کربلا و لشکر عملیاتی 25 کربلا بمناسبت سوم خرداد، گفت: عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر، موجب انهدام روحیه دشمن و تغییر موازنه جنگ به سود ملت ایران شد.

فتح خرمشهر موازنه جنگ را به سود ملت ایران تغییر داد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور در نشست صمیمی با سرداران و فرماندهان سپاه کربلا و لشکر عملیاتی 25کربلا بمناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر با بیان اینکه نبرد خونین بیت المقدس یکی از استراتژیک ترین عملیات های رزمندگان اسلام در تاریخ معاصر علیه سپاه کفر بوده که منتج به تغییر موازنه جنگ به سود جمهوری اسلامی ایران گردید، اظهار داشت: این عملیات، استمرار حرکت انقلاب اسلامی را تضمین کرد.

وی با بیان اینکه اگر فتوحات عملیات بیت المقدس نبود، امروز شاهد تداوم و بقای انقلاب نبودیم، ادامه داد: «خرمشهر را خدا آزاد کرد» جمله استراتژیک بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) بوده است.

استاندار مازندران با اشاره به که این جمله در اوج غربت جمهوری اسلامی ایران بیان شد چرا که هنوز انقلاب اسلامی در ساز و کارهای بین المللی تثبیت نشده بود و این تعبیر، جایگاه ملت ایران را برای دنیا تبیین کرد، افزود: خرمشهر در عملیات بیت المقدس آزاد شد و این آزادسازی، رویش جدیدی در انقلاب اسلامی ایجاد کرد و زمینه پیروزی های دیگر رزمندگان دفاع مقدس را رقم زد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مازندرانی در حماسه مقاومت و فتح خرمشهر، گفت: ثبات و استقرار کامل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه رهاورد آزادسازی خرمشهر بود.

حسینی پور با بیان اینکه امروز در تعریف جغرافیای جنگی، داعش تا بیخ گوش بشار اسد آمده بود و سپاه اسلام با فرماندهی سردار شهید قاسم سلیمانی داعشیان را محکوم به شکست کرد، بیان داشت: 43 شهید مدافع حرم مازندران نیز در حذف داعش از منطقه نقش آفرین بودند، قدردان ایثار شهدا و خانواده های معظم این شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه استکبار به دنبال مدیریت دنیا است اما انقلاب اسلامی در برابر آنها قد علم کرده است، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به نقطه ای از شکوفایی رسیده که سیاستمداران آمریکایی، اثرگذاری و نفوذ ایران در انتخابات آمریکا را معترف شدند.

استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به جسارت و شجاعت دولت سیزدهم در حوزه اقتصاد اشاره و ابراز داشت: جراحی اقتصادی دولت آخرین خاکریز ایران اسلامی برای شکوفایی و توسعه انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این که اجرای طرح جراحی اقتصادی دولت آرزوی چندین ساله مقام معظم رهبری بوده است که آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور آبروی خود را برای تحقق این مهم به میان آورده است، عنوان داشت: مردم و مسئولین باید به دولت کمک کنند تا در این طرح موفق شود.

حسینی پور به تغییرات مدیران و فرمانداران در استان مازندران اشاره و اظهار داشت: همه نیروهای انقلاب در دولت سیزدهم احساس وظیفه کردند و پای کار هستند. همگان باید تلاش کنیم افق جمهوری اسلامی ایران که رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ترسیم کردند، محقق شود.

وی به رشد 8 درصدی اقتصادی که دولت هدفگذاری کرده اشاره کرد و افزود: استکبار به شدت به دنبال ناامید کردن ملت شریف ایران اسلامی است و سرداران و فرماندهان دوران دفاع مقدس باید با جهاد تبیین به امید آفرینی بین اقشار مختلف جامعه کمک کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه