English

مدیر‌کل آموزش و پرورش مازندران:

حماسه سوم خرداد محل تجلی تربیت تمام ساحتی است

مدیر‌کل آموزش و پرورش مازندران در آیین بزرگداشت سالروز حماسه سوم خرداد گفت: حماسه سوم خرداد محل تجلی تربیت تمام ساحتی است.

حماسه سوم خرداد محل تجلی تربیت تمام ساحتی است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مصطفی عابدی در آیین بزرگداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر که با حضور معاونین و دیگر مسئولان شاغل در اداره‌کل برگزار شد، اظهار داشت: حماسه سوم خرداد محل تجلی تربیت تمام ساحتی است و ما در دستگاه تعلیم و تربیت با تشریح و بررسی ابعاد مختلف سبک و شیوه زندگی شهدا و الگوسازی از آنان در میان دانش‌آموزان‌ می‌توانیم به سمت تربیت تمام ساحتی و پرورش فرزندانی در تراز جمهوری اسلامی برویم.

وی یکی از دلائل کاربردی و عملیاتی بودن سند تحول بنیادین را حضور ساحت‌های ششگانه تربیتی آن، در زندگی شهیدان انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: در سلوک و درسنامه‌های به جا مانده از وصایای حکیمانه شهدا، ساحت‌ها و صحنه‌های حماسه‌ورزی و فعالیت‌های جهادی به صورت اعتقادی، عبادی، اخلاقی و علمی و فنآوری، سیاسی و اجتماعی، و همچنین ساحت‌های اقتصادی و حرفه‌ایی، زیستی و بدنی، هنری و زیبا شناختی ملموس و محسوس می‌باشد از این رو تحقق ساحت‌های شش‌گانه تربیتی منوط به الگو‌گیری از سبک زندگی شهدا است.

مدیر‌کل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه نقطه طلایی در آزادسازی خرمشهر این بود که همه کارها با محوریت خداوند و نیت الهی صورت می‌گرفت، گفت: اگر بخواهیم در دستگاه تعلیم و تربیت به تربیت تمام ساحتی بپردازیم باید نیت‌هایمان را در راستای جلب رضایت پروردگار خالص کنیم زیرا با این نگاه است که می‌توانیم از مسائل حاشیه‌ای فاصله گرفته و به ضرورت‌ها بپردازیم.

وی با اشاره به سخن رهبر کبیر انقلاب عنوان داشت: خرمشهر را خدا آزاد کرد سوم خرداد یک حماسه ملی است؛ اگر حضور ملت در صحنه جبهه‌های دفاع نبود، نه حماسه آن پیروزی تحقق می‌یافت و نه حماسه حضور مردم در جشن پس از پیروزی.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه