English

سرپرست حوزه هنری کردستان معرفی شد

سرپرست حوزه هنری کردستان روز شنبه در آیینی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع حوزه هنری کشور و جمعی از مسئولان استانی در سنندج معرفی شد.

سرپرست حوزه هنری کردستان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، در این آیین حکم سرپرستی افشین آزادی به عنوان سرپرست حوزه هنری کردستان اهدا و از خدمات امین مرادی رییس سابق حوزه هنری استان تقدیر شد. امین‌مرادی به عنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منصوب شده است.

معاون توسعه مدیریت ومنابع حوزه هنری کشور در این آیین اظهار کرد: امین مرادی یکی از مدیران توانمند و دارای ایده ونوآوری بود و با کارهای زیر ساختی و عمرانی ماندگار در حوزه ارتقای زیر ساخت‌های فرهنگی و برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی وهنری با خلاقیت ونوآوری، حوزه هنری را به یک جایگاه رفیع و قابل اعتماد دربین هنرمندان تبدیل کرد.

عبدالحمید قره داغی افزود: ساخت ۱۵ سالن سینمایی در سنندج، سقز، بیجار و نایسر، ساخت سه گالری هنری، استودیو صدا و دوبله، ایجاد کتابخانه تخصصی هنر و سینما روباز از کارهای ماندگار در عرصه زیر ساختی است که در دوران مدیریت وی و مجموعه همکاران و مدیران استانی محقق شده است.

وی به پردیس سینمایی بهمن سنندج اشاره کرد و گفت: این مجموعه همانند یک موجود زنده همیشه در حال رشد و ارتقاء است و هربار که به استان کردستان سفر می کنم در مجموعه‌های در اختیار با اتفاقات و تغییرات ارزنده ای که بوجود آمده است و رویدادهای فرهنگی هنری آن دچار شگفتی شده ام.

معاون توسعه مدیریت ومنابع حوزه هنری کشور اضافه کرد: افشین آزادی نیز یکی از مدیران توانمند حوزه هنری است که منشاء خدمات ارزنده ای بوده و زمینه توسعه فعالیت های حوزه هنری کردستان را بیش از پیش فراهم خواهند کرد.

 

حمایت از اصحاب فرهنگ وهنر

سرپرست حوزه هنری کردستان نیز در این آیین اظهار کرد: پیش از شروع فعالیت در حوزه هنری در جاهای مختلف توفیق خدمت داشته ام اما از لحظه ورود به حوزه هنری با تمام سختی ها و مشکلاتی که وجود دارد فعالیت در این مجموعه و کمک به توسعه هنر و فرهنگ به عنوان یک کار مقدس و عبادت در وجودم نهادینه شده است.

افشین آزادی با تقدیر از خدمات رییس سابق حوزه هنری استان گفت: ستاره ها هیچگاه تکرار نمی شوند و ما نیز تلاش خواهیم کرد در دوران خدمتگذاری در استان کردستان بیشترین توان خود را در راستای اعتلای بسترهای ایجاد شده به کار بسته و همچنان چراغ حوزه هنری کردستان را به عنوان خانه امید هنرمندان روشن نگه داریم.

وی تصریح کرد: رجوع به خرد جمعی، به کار بستن دانش و توان همکاران مجموعه و توجه به کار کارشناسی و محافظت از دستاوردهای بدست آمده و حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر از مهمترین برنامه های بنده در حوزه هنری کردستان خواهد بود و امید می رود در این مسیر جامعه هنری استان همچون گذشته یار و یاور ما در مسیر پیش رو باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه