English

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان:

تبدیل طرح‌های معماری و شهرسازی به‌طرح‌های واقع‌بینانه ضروری است

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: تبدیل طرح‌های معماری و شهرسازی به‌طرح‌هایی کوتاه‌مدت و واقع‌بینانه امری ضروری است.

تبدیل طرح‌های معماری و شهرسازی به‌طرح‌های واقع‌بینانه ضروری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمد نورصالحی در پنجمین اجلاس رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری کلانشهرها و مراکز استان‌ها و اولین اجلاس مشترک با معاونین شهرسازی و معماری در هتل آسمان اصفهان گفت:  شهرسازی، مردم را با مسائل و دغدغه‌های خود درگیر کرده و غیرواقعی و بلندمدت بودن طرح‌های آن‌ منجر به بروز مشکلاتی برای مردم شده است.

وی با بیان اینکه گذشتگان ما کلی نگر بوده و شهرها را بر اساس معنویت توسعه می‌دادند، افزود: امروز ما شهرها را مساله محور توسعه نداده‌ایم، اغلب بلند پروازانه و رویایی طرح‌ها را تعریف می‌کنیم و به محض اجرا مردم را با مشکل مواجه می‌کنیم.

این مقام مسئول ادامه داد: امروز تهیه طرح‌های جامع شهری از مسائل مهم شهرها به‌شمار می‌رود که شاید بر روی کاغذ مناسب باشند اما ضرورت دارد در عمل و اجرا نیز گره‌ای از مشلات شهری باز کنند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره باینکه در گذشته جهانبینی افراد و برنامه ریزان در توسعه شهرها دخیل بودند، گفت: امروز نیز ما باید این روش و منش را در دستور کار قرار دهیم و امیدواریم روزی در حوزه شهرسازی به بالندگی برسیم و شرایط برای زندگی راحت مردم مهیا شود.تا شهروندان زندگی راحت‌تری داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه