English

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد؛

ورود دستگاه حفار مکانیزه TBM به ایستگاه شاهد مترو اصفهان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از ورود دستگاه حفار مکانیزه TBM به ایستگاه شاهد مترو اصفهان خبر داد.

ورود دستگاه حفار مکانیزه TBM به ایستگاه شاهد مترو اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمد نورصالحی امروز در مراسم ورود دستگاه حفار مکانیزه TBM به ایستگاه شاهد اظهار داشت: در سال جاری، این چهارمین نوبتی است که دستگاه TBM وارد ایستگاه می‌شود، این پروژه، سرعت و کیفیت خوبی دارد و این پروژه‌ها، هدیه‌ای به مردم شهر است.

وی با بیان اینکه در نوبت قبلی ورود دستگاه TBM به ایستگاه، استاندار تأکید کرد تا بازتاب رسانه‌ای انجام این چنین پروژه‌هایی به نحو مطلوب انجام‌شود، افزود: این خواسته استاندار به نحو احسن اجرایی نشد و باید این کار انجام شود و زحمات و دستاوردها به اطلاع مردم رسانده‌ شود.

نورصالحی با تأکید بر همکاری همه دستگاه‌ها برای پیشبرد پروژه مترو بیان کرد: وقتی کاری به این ابعاد انجام می‌شود، باید افرادی که به نحوی  تأثیر مثبت یا منفی در سرعت کار دارند، به خود بیایند، اگر اقدامات مسؤولان ذی‌امر در جهت تسریع انجام این پروژه‌ها باشد، در نهایت مردم بهره‌مند خواهند شد و هزینه‌ها به مراتب کاهش پیدا می‌کند.

این مقام مسئول گفت: از مدیران شهری و مسؤولان دست‌اندرکار انتظار داریم مقتضی این‌گونه پروژه‌ها منابع مالی را تأمین کنند و کارها را پیش ببرند.

وی با اشاره به اینکه از منابع اوراق مشارکت مربوط به سال ۱۴۰۰، اعتبار به حساب شهرداری واریز شده‌ است اما هنوز اجازه برداشت داده نشده‌است، ادامه داد: از دستگاه‌های ذی‌ربط، استاندار و شهردار اصفهان تقاضا می‌کنیم تا در مسیر رفع این مشکلات تلاش کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در سطح شهر پروژه‌های کوچک و بزرگی در حال انجام است و از افرادی که در این پروژه‌ها نقش دارند، قدردانی می‌کنم، خاطرنشان کرد: مترو یکی از پروژه‌های بزرگ شهر اصفهان است و به محلات و مردم آن‌ها کمک فراوانی می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی