English

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز خبرداد:

تشکیل پرونده برای ۲ نفر از مدیران سابق

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از پیگیری رفع معضل پسماند تصفیه خانه شهرک صنعتی البرز در راستای مصوبات ستاد پسماند استان قزوین و تشکیل پرونده قضایی برای 2 نفر از مدیران سابق شهرستان به دلیل ترک فعل در انتقال پسماند خبر داد.

تشکیل پرونده برای ۲ نفر از مدیران سابق

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز در تشریح این خبر گفت: دپوی پسماند مربوط به تصفیه خانه شهرک صنعتی البرز منجر به نارضایتی شهروندان، تهدید علیه بهداشت عمومی، ایجاد مخاطرات زیست محیطی و... شده بود، که بر همین اساس دادستانی شهرستان در راستای پیشگیری از وقوع جرم و احیاء حقوق عامه در این موضوع ورود نمود.

وی افزود: با توجه به پیگیری های دستگاه قضایی استان و دستورات قضایی صادره از سوی دادستانی البرز، این موضوع به صورت ویژه در دست بررسی قرار گرفت و بر اساس تحقیقات بعمل آمده؛ ترک فعل 2 نفر از مدیران سابق شهرستان به دلیل جانمایی ناصحیح به منظور دپوی پسماند شهرک صنعتی البرز محرز گردید و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شد.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت: پرونده موصوف در یکی از شعب بازپرسی در مرحله تحقیقات مقدماتی است و بدون شک کوتاهی و ترک فعل مدیران حتی پس از دوران مدیریتی آنها در صورت احراز تخلفات مورد رسیدگی قضایی قرار می گیرد و باید پاسخگو باشند.

حجت الاسلام تقی زاده اعلام داشت: این موضوع در کارگروه پسماند استان قزوین مطرح و مصوب گردید با رعایت کامل پروتکل های زیست محیطی اعلامی از سوی اداره کل محیط زیست استان، تمامی پسماندهای تصفیه خانه شهرک با رفع خطرات زیست محیطی به محل مناسب تعیین شده، منتقل شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز در پایان خاطرنشان کرد: انتقال پسماند شهرک صنعتی باید در بازه زمانی تعیین شده از سوی کارگروه پسماند استان انجام شود و هرگونه تعلل و مانع تراشی دستگاه های متولی به هیچ عنوان پذیرفته نیست و با برخوردهای قانونی همراه خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه