English

دادستان شهرستان البرز:

دیون واحدهای صنعتی نباید منجر به توقیف ماشین آلات تولید شود

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز گفت: واحدهای تولیدی صرفاً با کسب درآمد و نقدینگی باید بدهی های خود را پرداخت نمایند و به هیچ عنوان دیون آنها نباید منجر به توقیف و مزایده ماشین آلات تولید شود.

دیون واحدهای صنعتی نباید منجر به توقیف ماشین آلات تولید شود

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی زاده در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان البرز گفت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به نام "رشد تولید، مهار تورم" نامگذاری شده است، باید همه دستگاه ها و نهادها پای کار باشند تا شعار سال و اهداف مورد نظر معظم له در بحث تولید و اقتصاد محقق شود.

وی افزود: قوه قضاییه مستقیماً در بحث تولید نقشی ندارد، اما ورود دستگاه قضایی در بحث حمایت از تولید گره گشای بسیاری از مشکلات حوزه صنعت بوده است و با پیگیری های صورت گرفته بسیاری از واحد های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید بازگردانده شده و زمینه اشتغال نیز فراهم شده است.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت: واحدهای تولیدی صرفاً با کسب درآمد و نقدینگی باید بدهی های خود را پرداخت نمایند و به هیچ عنوان دیون آنها نباید منجر به توقیف و مزایده ماشین آلات تولید شود.

حجت الاسلام تقی زاده اذعان داشت: رشد تولید مستلزم حمایت و تقویت بخش خصوصی به ویژه حوزه دانش بنیان است و تمامی دستگاه ها باید به فراخور تکالیف و وظایف خود از حوزه صنعت و تولید حمایت کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز در پایان خاطرنشان کرد: دادستانی شهرستان در سال جدید برای بازدید از واحدهای تولیدی برنامه مستمر دارد و برای گره گشایی از این حوزه به سراغ آنها خواهیم رفت و در بحث تسهیل و رفع موانع تولید با تمام توان و تمام قد به میدان خواهیم آمد و اجازه نخواهیم داد چراغ هیچ واحد تولیدی خاموش شود.

گفتنی است این بازدید با همراهی فرماندار، رییس اداره صمت، رییس اداره کار و نمایندگان کارفرمایان و مسئول بسیج کارگری شهرستان البرز انجام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه