English

دادستان شهرستان البرز:

ضعف های نظارت بر بازار باید شناسایی و برطرف شود

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از گشت های نظارت بر بازار در شهرستان البرز بازدید کرد.

ضعف های نظارت بر بازار باید شناسایی و برطرف شود

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز در حاشیه این بازدید گفت: نظارت بر بازار باید مستمر باشد و کالای مورد نیاز شهروندان باید به موقع در دست مردم قرار گیرد و با قیمت های مصوب توزیع گردد.

وی افزود: اگر کالاها به موقع در بازار عرضه نگردند موجب کمبود و افزایش قیمت آنها می شود و به همین خاطر نباید از نظارت بر انبارها غافل شد، تا صاحبان تولید انبارهای کالا را در بازار عرضه کنند و شاهد کمبود در بازار نباشیم.

حجت الاسلام تقی زاده در پایان خاطرنشان کرد: متولیان نظارت بر بازار باید به صورت محسوس و نامحسوس در بازار حضور داشته باشند و این نظارت ها مستمر باشد، تا تخلفات این حوزه از جمله عدم درج قیمت، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه، احتکار و... به حداقل برسد و ضعف های حوزه نظارت نیز باید شناسایی و برطرف شود.

گفتنی است در این بازدید که با حضور نماینده فرمانداری و رییس اداره صمت، رییس اداره تعزیرات و بازرسان اداره جهاد کشاورزی و مرکز بهداشت انجام شد، نسبت به برخی صنوف متخلف اعمال قانون صورت گرفت و از صنوفی که ضوابط و مقررات قانونی را رعایت کرده بودند، تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی