English

هشدار دادستان شهرستان البرز به دستگاه های متولی در خصوص وضعیت تصفیه خانه شهرک صنعتی البرز

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز در خصوص تعیین تکلیف وضعیت تصفیه خانه شهرک صنعتی البرز به دستگاه های متولی هشدار داد.

هشدار دادستان شهرستان البرز به دستگاه های متولی در خصوص وضعیت تصفیه خانه شهرک صنعتی البرز

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز در تشریح این خبر گفت: موضوع آلایندگی پسماند تصفیه خانه شهرک صنعتی البرز به یک معضل برای این شهرستان تبدیل شده و سلامت عمومی را به مخاطره انداخته است و باید برای آن چاره اندیشی شود.

وی افزود: وضعیت این تصفیه خانه نیازمند تصمیمات استانی بوده و در دادگستری کل استان نیز در حال پیگیری است، اما اهتمام دستگاه های متولی در این خصوص بسیار حائز اهمیت است، زیرا صرفاً با برگزاری نشست این معضل مرتفع نمی شود و باید اقدامات اجرایی صورت گیرد.

این مقام قضایی استان در ادامه به دستگاه های متولی متذکر شد: شرکت شهرک صنعتی البرز و اداره محیط زیست شهرستان به عنوان دستگاه های متولی با همکاری سایر دستگاه ها باید در کمترین زمان برای بهبود وضعیت تصفیه خانه، انتقال موقت پسماند دپو شده و یا جانمایی محلی دیگر برای انتقال پسماند شهرک چاره اندیشی کنند و طرح های خود را اجرایی کنند.

حجت الاسلام تقی زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در راستای احیاء حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم و تا حصول نتیجه پیگیر موضوع  تصفیه خانه خواهد بود، اما در این بین کوتاهی و غفلت دستگاه های متولی قابل چشم پوشی نیست و قطعاً در صورت عدم اقدامات اجرایی، مسئولان دستگاه های متولی از باب ترک فعل تحت تعقیب کیفری قرار خواهند گرفت و با آنها برخورد می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه