English

مدیرکل آموزش و پرورش خبر داد؛

آغاز رقابت استانی ۴ هزار دانش آموز ابتدایی فارس

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از آغاز رقابت استانی ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی فارس در جشنواره فرهنگی ورزشی و استعدادیابی خبر داد.

آغاز رقابت استانی ۴ هزار دانش آموز ابتدایی فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد خلیل عسکری در آیین افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی و استعداد یابی دانش آموزان دختر و پسر دوره ابتدایی استان فارس در شیراز بیان کرد: دانش آموزان با حضور در رشته‌های مختلف ورزشی مهارت های اجتماعی را فرا می گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: بهترین و مهمترین راه ایجاد  شور و نشاط در دانش آموزان انجام فعالیت های ورزشی است.

عسکری افزود: حضور خانواده ها در کنار فرزندانشان  برای حضور پررنگ دانش آموزان در مسابقات ورزشی بسیار ضروری است و این می تواند از بهترین مشوق برای دانش آموزان باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: چنان که در روایات مشهور آمده است عقل سالم در بدن سالم است پس مبادرت به ورزش بهترین روش برای داشتن بدن سالم است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس نیز گفت: خوشبختی دانش آموزان، خواسته مشترک اولیا و مدرسه است لذا ورزش با تضمین سلامتی به خوشبختی فرزندان کمک می کند.

سید کاظم حسینی افزود: بر اساس سند تحول و برای تحقق ساحت زیستی باید فعالیت های ورزشی را در مدارس  توسعه دهیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: جشنواره فرهنگی ورزشی و استعداد یابی دانش آموزان دختر و پسر دوره ابتدایی استان فارس با هدف شناسایی استعدادهای ورزشی و ایجاد شور و نشاط در بین دانش آموزان و مشارکت حداکثری دانش آموزان برگزار می شود.

رئیس اداره تربیت بدنی معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش فارس گفت: این جشنواره در ۱۵ شهر و منطقه استان و به میزبانی نواحی یک، چهار و سه شیراز، کازرون، جهرم، فسا، داراب، مرودشت، آباده، اقلید، فیروزآباد، لارستان، خرم بید، خنج،  و جویم در حال برگزار است.

ابوذر زیدآبادی نژاد گفت: در این جشنواره دانش آموزان دختر و پسر در ۱۱ رشته ورزشی شامل: والیبال، بسکتبال، فوتسال، هندبال، ژیمناستیک، دوو میدانی، وزنه برداری، شطرنج، بازی های فکری و الکترونیکی، جشنواره پدر و پسر، جشنواره مادر و دختر با هم به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره تربیت بدنی معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش فارس گفت: این جشنواره به مدت ۱۶ روز و تا ۲۷ اردیبهشت ماه در استان برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه