English

مجید بذرافکن:

مهلت تطبیق مجوز تاسیس پیش دبستانی ها در استان فارس تمدید شد

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس از تمدید مهلت تطبیق مجوز تاسیس پیش دبستانی ها خبر داد.

مهلت تطبیق مجوز تاسیس پیش دبستانی ها در استان فارس تمدید شد

به گزارش خبرگزاری موج فارس، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس با اعلام این خبر گفت: از آنجا که در روزهای پایانی سال با مشکلات متعدد سامانه ای روبرو بودیم و تعداد محدودی از موسسین برای بارگذاری مستندات جا مانده اند، لذا برای آرامش خاطر این عزیزان، فرایند تطبیق مجوز تاسیس در استان فارس برای آخرین بار تا ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ تمدید شد.

مجید بذرافکن افزود: افرادی که مدارک را با موفقیت در سامانه بارگذاری نموده و هنوز در انتظار بررسی و تایید هستند به اطلاع می رساند این مدارک در کارتابل اداره گزینش جهت بررسی دقیق، قرار داده شده و طی جلسات متعدد که با رییس  این اداره داشتیم مقررشد به این کار تسریع بخشند و موسسین بتوانند جهت دریافت مجوز، فرایند را ادامه دهند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در سامانه بخش تیکت فعال گردیده در صورت داشتن هر گونه مشکل در بارگذاری مستندات میتوانید تیکت ثبت کنید و پس از چند روز پاسخ دریافت نمایید.

 وی افزود: در صورتی که همچنان مشکل حل نشد با کارشناس آموزش پیش دبستانی، ابتدایی  اداره شهرستان، منطقه محل اقامت خود تماس گرفته تا با هماهنگی همکاران در اداره دوره اول وپیش دبستانی و راهنمایی رابطین وزارتی نسبت به رفع مشکل اقدام گردد.  

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس گفت: موسسینی که اقدام به تطبیق مجوز ننمایند از سال تحصیلی جدید اجازه فعالیت نداشته و باید به مانند یک متقاضی جدید جهت صدور مجوز با شرایط خاص اقدام نمایند.

خاطر نشان می شود: راه های ارتباطی با اداره دوره اول ابتدایی و پیش دبستانی استان فارس، از طریق کانال @koodakfars در شاد و شماره تماس ۰۷۱۳۲۳۰۲۶۷۵ می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه