English

رئیس بنیاد علوی کشور:

اعلام آمادگی بنیاد علوی برای عمران و آبادانی دهستان‌های کوماسی و سرشیو مریوان

به دنبال دعوت و پیگیری‌های فرماندار مریوان، رئیس بنیاد علوی کشور آمادگی خود را برای عمران و آبادانی و محرومیت‌زدایی دهستان‌های کوماسی و سرشیو این شهرستان اعلام کرد.

اعلام آمادگی بنیاد علوی برای عمران و آبادانی دهستان‌های کوماسی و سرشیو مریوان

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛  وحید خاوه‌ای رئیس بنیاد علوی کشور در سفر به مریوان و در بازدید از دهستان‌های سرشیو و کوماسی این شهرستان اظهار کرد: اولویت ما استارت کار محرومیت‌زدایی در شهرستان بیجار بود اما به دنبال دعوت و پیگیری‌های فرماندار و ارسال گزارش‌هایی از محرومیت مریوان، محرومیت‌زدایی و توسعه دو بخش کوماسی و سرشیو را در برنامه خود قرار دادیم.

 وی افزود: بنیاد علوی در برنامه پیشرفت منطقه‌ای خود توجه ویژه‌ای به مباحث فرهنگی و تربیتی دارد و مساجد روستایی از اولویت بالایی برخوردار است اما شهر مریوان بخاطر کمبود فضای نمازگزاران در مسجد جامع، جهت ساخت مصلای این شهر هرچقدر در توان داشته باشیم کمک خواهیم کرد.

خاوه‌ای در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: تلاش ما افزایش خدمت‌رسانی به مناطق محروم خصوصاً دهستان‌های سرشیو و کوماسی است.

 وی ادامه داد: بنیاد علوی تاکنون خدمات ارزشمندی در زمینه آب شرب، بهداشت و درمان و مسکن به مردم عزیز مناطق مختلف مردم کشورمان داشته است که امیدواریم بتوانیم خدمات خوبی را هم در شهرستان مریوان داشته باشیم.

خاوه‌ای افزود: تکمیل پروژه‌های آموزشی و فرهنگی و نیز تسهیل در روند تعلیم و تربیت دانش‌آموزان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بنیاد علوی در مناطق مختلف کشور به دنبال تحقق اجرای آن است و به همین منظور در مریوان نیز اعلام آمادگی می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه