English

استاندار کرمانشاه در دیدار با منتخبین کارگری:

فضای کسب و کار کرمانشاه در سال ۱۴۰۲ باید عملا بهبود یابد

استاندار کرمانشاه با تاکید بر دستور ویژه رئیس جمهور در حوزه اشتغال استان، گفت: از مهم ترین ماموریت دستگاه های اجرایی در سال ۱۴۰۲بهبود فضای کسب و کار در استان است .

فضای کسب و کار کرمانشاه در سال ۱۴۰۲ باید عملا بهبود یابد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در دیدار با منتخبین کارگری استان ایجاد اشتغال و بهبود کسب و کار را مهم ترین ماموریت استان در سال جاری اعلام کرد، گفت: در این راستا سعی می کنیم ذره ای فرصت از دست ندهیم و برای ایجاد اشتغال در کرمانشاه شب و روز کار کنیم.

محمد طیب صحرایی  ایجاد اشتغال در استان کرمانشاه را از تاکیدات اصلی رئیس جمهور دانست و افزود: از مهم ترین ماموریت دستگاه های اجرایی در سال ۱۴۰۲بهبود فضای کسب و کار در استان است .

وی در ادامه با اشاره به نشست های اخیر خود با کارگروه های تخصصی حوزه کشاورزی، مدیران شرکت های دانش بنیان، روسای دانشگاهی، واحدهای تولید و صنعتی گفت: برای بهبود کسب و کار و اشتغال استان کرمانشاه شب و روز در تلاش هستیم .

صحرایی در ادامه با اشاره به دیدار خود با مدیرعامل ایران خودرو و کیفیت خوب قطعات خودور در کرمانشاه؛ از کار فرماییان و کارگران استان خواست با تعهد و صادقانه کالاهای با کیفیت بالا تولید کنند، که اقلام کرمانشاهی به عنوان برند کشوری و بین المللی شناخته شوند زیرا آنگاه است بازار استان رونق می گیرد و چرخه کارخانه ها، کارگاه ها و تولیدهای آنان می چرخد و دیگر حوزه ها به حرکت در می آورند.

وی توضیح داد: به فرض اگر کارخانه ها و تولیدات حوزه صنعت مسکن که بخش زیادی از اشتغال استان را تشکیل می دهند، کالا با کیفیت و قیمت مناسب تولید کنند، دیگر لازم نیست ساختمان ساز و پیمان کار از خارج کرمانشاه اجناس و اقلام مورد نیاز خود را وارد کند.

استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به اجاره دادن اراضی کشاورزی استان به غیربومیان گفت: در این راستا باید فرهنگ کار در کرمانشاه را ارتقا دهیم زیرا همه چیز را نمی شود با قانون و دستورالعمل ها پیش برد. در این بحث همه چیز دست خود ما است که به فکر استان مان باشیم لذا باید روی فرهنگ کار استان بیشتر کار کنیم.

صحرایی وظیفه همه دانست هر کس برحسب شغل و جایگاه و موقعیت دارد برای توسعه استان کرمانشاه کار و تلاش کند زیرا همه به عنوان یک کرمانشاهی در یک کشتی نشسته ایم.

وی در بخش پایانی صحبت های خود از جامعه کارگر ی استان کرمانشاه خواست در کنار بیان مطالبات به حق خود، برای حل مشکلات آنها نیز مانند؛ نبستن قرار داد کاری با آنها، نداشتن امنیت شغلی با قرار دادهای کوتاه مدت، مشکل بیمه درمانی، مسکن، راهکارهای عملی ارایه دهند.

صحرایی همچنین با اشاره به اینکه همه مطالبه و مشکلات جامعه کارگری را می دانیم خواستار تشکیل کمیته ها و کارگروه های تخصصی با حضور خود جامعه کارگری برای رفع مشکلات به صورت عملی شد تا خواسته ها از جنبه گفتاری به عمل تبدیل شود.

استاندار کرمانشاه در پایان خواستار استفاده از ظرفیت های خوب استان کرمانشاه در بخش های مختلف اقتصادی برای توسعه شد.

گفتنی است در پایان این نشست از کارگران نمونه استان کرمانشاه با حضور مسئولان تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه