English

استاندار کرمانشاه:

پروژه های کلیدی استان می تواند در قرارگاه اشتغال زودتر به سرانجام برسد

استاندار کرمانشاه گفت: قرارگاه ملی اشتغال کرمانشاه فرصتی ویژه برای پیگیری پروژه‌های کلیدی و تحول آفرین استان در حوزه‌های مختلف است.

پروژه های کلیدی استان می تواند در قرارگاه اشتغال زودتر به سرانجام برسد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، محمدطیب صحرایی در نشست هماهنگی قرارگاه ملی اشتغال کرمانشاه، عنوان کرد: نشست قرارگاه ملی اشتغال کرمانشاه، قرار است فردا(هشتم اسفند) به ریاست معاون اجرایی رئیس جمهور و با حضور وزرای کابینه و نهادهای مهم کشور برگزار شود که باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

وی افزود: قرارگاه ملی اشتعال فرصتی ویژه برای پیگیری پروژه‌های کلیدی و تحول آفرین استان در حوزه‌های مختلف و دریافت مشوق‌های مناسب برای جذب سرمایه گذاران است و تلاش می‌کنیم از این فرصت به خوبی استفاده کنیم. 

صحرایی عنوان کرد: بانک‌ها یکی از منابع هم تامین مالی پروژه‌های توسعه‌ای استان هستند و قصد داریم با استفاده از ظرفیت قرارگاه ملی اشتغال، امکان جذب تسهیلات ارزان قیمت بیشتر برای حوزه تولید و اشتغال استان را فراهم کنیم.

 صحرایی افزود: همچنین از ظرفیت بسیار ارزشمند نمایندگان استان هم برای پیشبرد این طرح ها و مطالبات استفاده می‌کنیم.

در این نشست موضوع نسبت منابع و مصارف بانک های استان بررسی و مقرر شد مطالبات این حوزه به ویژه الزام بانک‌های بخش خصوصی به مصارف این منابع برای کمک به بخش تولید و افزایش اختیارات استانی بانکها در پرداخت تسهیلات، در قرارگاه ملی اشتعال مطرح شود.

گفتنی است که ایجاد قرارگاه ملی اشتغال کرمانشاه در سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به کرمانشاه تصویب و اولین جلسه آن نیز چند ماه پیش به ریاست صولت مرتضوی معاون اجرایی وقت رییس جمهور برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه