English

استاندار اصفهان در سی‌وچهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان :

بخشی از مسائل حوزه کار ناشی از نبود توازن است

استاندار اصفهان گفت: بخشی از مسائل حوزه کار ناشی از نبود توازن است که در این راستا باید تلاش کنیم حوزه تولید در همه بخش‌ها ثروت‌آفرین باشد تا حقوق پرداختی جامعه تولید متوازن گردد.

بخشی از مسائل حوزه کار ناشی از نبود توازن است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سیدرضا مرتضوی در آئین سی‌وچهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان اصفهان بیان داشت: تشکل‌های کارگری و کارفرمایی اگر در کنار یکدیگر راهکارهای منصفانه ارائه بدهند مسائل جامعه کارگری را بخوبی می توان برطرف کرد.

وی با بیان اینکه اصفهان به بلوغ فکری برای تصمیم‌سازی در کشور رسیده است، افزود: در این راستا مجموعه شورای گفت‌وگوی استان با همکاری مجموعه‌های کارگری و کارفرمایی به دنبال یافتن راهکار برای برطرف کردن مسائل و مشکلات کارگران می باشد.

 مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه امیدآفرینی در جامعه امری ضروری است، گفت: امروز جریان رسانه‌ای جهان به دنبال کم‌ارزش کردن فعالیت‌ها در کشور است.

استاندار اصفهان ادامه داد: رسانه‌های بیگانه از امیدآفرینی در کشور ما جلوگیری می کنند و به دنبال توقف تولید در کشور و به ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند.

مرتضوی عنوان کرد: با توجه به نقش مهم کارگران، مهندسان و خادمان تولید در اعتلای کشور به جایگاه کنونی ضروری است تا فعالیت‌ها و اقدامات آنها اطلاع‌رسانی شود.

این مقام مسئول با اشاره باینکه امروز در صنعت نفت بسیاری از عرصه‌های فناوری را درنوردیده‌ایم، بیان داشت:در صنعت فولاد و نیروگاهی نیز به جایگاه خوبی رسیده‌ایم و در حال حاضر جامعه جهانی نمی‌تواند توان ایران در ساخت تجهیزات نظامی را انکار کند.

وی در خصوص زاینده رود اصفهان نیز اضافه کرد: آب جهت زیبایی اصفهان نیست حیات و ممات تمدن اصفهان در گرو جاری بودن زاینده‌رود است.

مرتضوی با بیان اینکه امروز آب همچون خون در رگ‌های تمدن است، افزود: تهدید اول در مسئله آب، فرونشست و کاهش سطح آبخوان است که به شدت نزول پیداکرده است و به همین دلیل جاری بودن زاینده‌رود امری ضروری است.

استاندار اصفهان گفت: برای سرمایه‌گذاری خط لوله انتقال آب دریا به اصفهان با پشتیبانی صنایع بزرگ در استان  همچمون فولاد مبارکه و پالایشگاه نفت شرکتی تأسیس شده که طی یک سال گذشته ۲۵۰ کیلومتر از مسیر انتقال آب با سرعت در حال انجام است.

به گزارش موج؛ آئین سی‌وچهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان اصفهان همزمان با روز جهانی کار و کارگر با حضور استاندار و جمعی از مدیران و جامعه کار و کارگر استان به میزبانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان برگزار شد.

گفتنی است؛ در پایان این نشست از منتخبین جشنواره امتنان از جامعه کار و تولید (کارگر ، گروه کار و واحد نمونه) استان با حضور استاندار اصفهان تجلیل شد.

قدیری

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه