English

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان اعلام کرد؛

تحقق ۱۱۱درصدی برنامه اشتغال در شهرستان کاشان

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اصحاب رسانه از تحقق ۱۱۱درصدی برنامه اشتغال در شهرستان کاشان خبرداد.

تحقق ۱۱۱درصدی برنامه اشتغال در شهرستان کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمد باغبانی در جمع اصحاب رسانه ضمن ارائه خلاصه‌ای از عملکرد این سازمان و تبریک هفته ملی کارگر گفت:سهمیه شهرستان کاشان در سامانه رصد اشتغال،۵ هزارو ۵۰۰  شغل در شهرستان کاشان بوده ،که  باهدف گذاری برنامه اشتغال امسال نیز حدود ۵ هزارو ۶۰۰ شغل ایجاد شده است.

وی شهرستان کاشان را شهری کارگری دانست و عنوان کرد: بالغ بر ۱۲۰ هزار کارگر در این شهرستان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی و در ۵ هزارو ۵۰۰ کارگاه مشغول به کار می باشند.

رئیس اداره تکاور شهرستان کاشان در خصوص مدیریت منابع انسانی کاشان گفت:کاشان جزء نادرترین شهرهای کشور می باشد که مزل بیکاری در این شهرستان به صفر رسیده است‌.

باغبانی در ادامه تصریح کرد: در سال گذشته طبق، تبصره ۱۶ قانون بودجه مبلغ ۲۲میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی به متقاضیان  مشاغل خانگی پرداخت که ۱۰۸ نفر به بانک معرفی شدند که منجر به اشتغال ۱۸۰ نفر در آینده است.

وی در بحث اشتغال افزود: درسال گذشته با ایجاد ۲۸۱ فرصت شغلی در ۳۰۰ شرکت تعاونی فعال در شهرستان کاشان،۴۱۳ نفر به طور مستقیم مشغول بکار شده اند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش صادرات کالا گفت: با افزایش ۱۰ درصدی رشد دلار نسبت به سال گذشته مبلغ ۷۷۸ هزار دلار کالای غیرنفتی در بخش تعاون، از  شهرستان کاشان به دیگر کشورها صادر شده است.

محمد باغبانی در خصوص آموزش واحد های تعاونی بیان کرد:سال گذشته حدود ۷۰۰ ساعت آموزش حضوری و یک هزارو ۴۰۰ ساعت آموزش به صورت مجازی، برای اعضای شرکت‌های تعاونی برگزار شده است.

نشست اداره تعاونپ

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه