English

رکورد جدید کارگر سنندجی در روز گرامیداشت کارگر

حسن زارعی» دونده با سابقه سنندجی به مناسبت روز کارگر مسیر سنندج به دهگلان را به صورت دو ماراتن کوهستانی بدون توقف طی کرد و رکوردی جدید از خود بر جای گذاشت.

رکورد جدید کارگر سنندجی در روز گرامیداشت کارگر

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ روز دوشنبه و همزمان با روز جهانی کارگر، طی مراسمی حسن زارعی دونده با سابقه سنندجی که رکوردهای بسیاری در کارنامه ورزشی خود دارد این بار مسیر سنندج به دهگلان را صورت دو ماراتن کوهستانی بدون توقف طی کرد.

حسن زارعی دونده پیشکسوت و صاحب رکورد کشوری ۱۳۰ کیلومتر جاده اظهار داشت: هر ساله به مناسبت‌های مختلف رکوردهای مختلفی از جمله برای روز جهانی کودکان کار، مبارزه با مواد مخدر و این بار نیز به مناسبت روز جهانی کار و کارگر برجای گذاشته ام.

وی با ذکر اینکه خانه تشکل‌های کارگری استان کردستان به این مناسبت حامی برنامه دو ماراتن مسیر دهگلان تا سنندج بوده اند بیان کرد: در رکودهای قبلی مسیر دهگلان تا سنندج را که با مسافت ۳۰ کیلومتر است حدود ۲ ساعت و ۴۰ دقیقه طی کرده ام اما امروز رکورد این مسافت کوهستانی را به ۲ ساعت ارتقا داده و ۴۰ دقیقه زودتر به پایان رساندم.

این ورزشکار سنندجی عنوان کرد: این رکورد در استان کردستان تاکنون توسط هیچ کس زده نشده و این افتخار خود را به تمامی کارگران زحمت کش استان کردستان تقدیم می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه