English

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی:

دانشجویان برای رشد و پیشرفت کشور تلاش کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: در راستای رشد و پیشرفت به عنوان یک فرصت از آن استفاده علمی کنند.

دانشجویان برای رشد و پیشرفت کشور تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در دیدار با ریاست دانشگاه مذاهب اسلامی و جمعی از کارکنان و دانشجویان این دانشگاه در استان کردستان ضمن عرض خیر مقدم اظهار داشت: دانشجویان قدر جایگاه و زمان را دانسته و در راستای رشد و پیشرفت به عنوان یک فرصت از آن استفاده علمی کنند.

وی خطاب به دانشجویان گفت: به درس خواندن و تحصیل، گستره و عمق ببخشید و مسائل درسی را ریشه‌یابی کنید و چنان فرد تحصیل کرده‌ای شوید که در جامعه علمی حرفی برای گفتن داشته باشید.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه دانشجویان زمان خود را شناخته و به اتفاقات روز آگاه و مطلع باشند، تصریح کرد: ازخود غفلت نورزید و آراسته به خودسازی و ترک گناه باشید چرا که می‌طلبد کسی که در دانشگاه تقریب مذاهب تحصیل می‌کند فرد متدین و باتقوایی بوده و دارای ورزیدگی‌های اخلاقی باشد.

پورذهبی با تأکید بر اینکه دانشجویان این دانشگاه ضمن کسب دانش، تحصیل علم و آگاهی؛ مایه وحدت باشند، یادآور شد: دانشگاه مذاهب اسلامی با پایبندی بر اصول دین و تقریب، تداوم بخش آموزه‌های پیامبر اکرم(ص) و فرهنگ و تفکر تقریب باشد.

در این نشست رئیس و تعدادی از دانشجویان نیز در یک فضای صمیمانه به ارائه گزارش و نقطه نظرات خود پیرامون این دانشگاه پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه