English

مدیر کل میراث فرهنگی و‌گردشگری استان کردستان:

برگزاری چهارمین جشنواره توت‌فرنگی

چهارمین جشنواره فرهنگی، بومی و محلی توت‌فرنگی خردادماه امسال در روستای گردشگری شیان برگزار می‌شود.

برگزاری چهارمین جشنواره توت‌فرنگی

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سنندج گفت: چهارمین جشنواره فرهنگی، بومی و محلی توت‌فرنگی خردادماه امسال در روستای هدف گردشگری شیان برگزار می‌شود.

 امیر صادقی، امروز با حضور در روستای گردشگری شیان که با همراهی فرماندار شهرستان سنندج و جمعی از مسئولان شهرستان انجام شد، اظهار کرد: جشنواره توت‌فرنگی شیان در سال چهارم برگزاری با تکیه بر قابلیت‌های موجود و با هدف معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های منطقه، رونق گردشگری کشاورزی، جذب توریسم و... روز جمعه ٥ خردادماه سال‌جاری در این روستا برگزار می‌شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سنندج با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری مردم روستا برای میزبانی از مهمانان بزرگترین نقطه قوت این جشنواره است، افزود: با تکرار شدن این قبیل جشنواره‌ها و حضور علاقه‌مندان، مهمانان و گردشگران داخلی و خارجی زمینه رونق اقتصادی منطقه فراهم آورده می شود. 

وی عنوان کرد: برگزاری باکیفیت این جشنواره با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌هایی که در شهرستان وجود دارد، زمینه را برای ثبت‌ملی این رویداد مهم فرهنگی فراهم می‌کند.

صادقی یادآور شد: این جشنواره به همت اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سنندج و با همکاری جهاد کشاورزی، دانشگاه کردستان و بخشداری سیروان در روستای گردشگری شیان برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه