English

رئیس کانون هماهنگی شورای اسلامی کار استان اصفهان:

امنیت شغلی دغدغه اصلی قشر کارگر است

رئیس کانون هماهنگی شورای اسلامی کار استان اصفهان گفت: امنیت شغلی به عنوان یک دغدغه اصلی قشر کارگر محسوب می شود.

امنیت شغلی دغدغه اصلی قشر کارگر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، احمدرضا معینی در سی‌وچهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان اصفهان با تبریک روز کارگر بیان داشت: آنچه امروز جامعه کار و کارگری کشور را تحت تأثیر قرار داده، امنیت شغلی و معیشت کارگران است.

وی با اشاره باینکه ریشه تورم در دستمزد کارگران نیست، افزود: در سال گذشته با وجود افزایش بیش از ۵۰ درصدی حقوق کارگران نه تنها ریزش کارگران را نداشتیم، بلکه جذب نیروی کار نیز افزایش داشت.

رئیس کانون هماهنگی شورای اسلامی کار استان اصفهان تاکید کرد: امروز جامعه کارگری خواستار حذف شرکت‌های پیمانی نیروی انسانی هستند.

 معینی با بیان اینکه ریشه تورم در دستمزد کارگران نیست و باید در جای دیگری جست‌وجو شود، گفت: امروز بیکاری بیشتر افراد ارادی است و ریشه در کمبود حقوق و دستمزد کارگران دارد.

این مقام مسئول در ارتباط با ساخت بیمارستان میلاد 2 توضیح داد: این بیمارستان سال‌ها قبل قرار بود در اصفهان تأسیس شود که در حال حاضر بیمارستان میلاد ۵ در کشور ساخته شده ولی متاسفانه بیمارستان میلاد در اصفهان هنوز ساخته نشده است.

معینی با بیان اینکه درصدی از حقوق کارگران بابت خدمات درمانی به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود،افزود: با وجود پذیرش روزانه 3 هزار نفر در بیمارستان های تامین اجتماعی خدمات این سازمان کم بوده و نمی تواند به خوبی پاسخگوی نیاز کارگران باشد.

در ادامه این مراسم نماینده کارفرمایان استان اصفهان بیان داشت: با ایده‌پردازی کارگران برای ایجاد ارزش افزوده می توانیم از تورم و تحریم در کشور جلوگیری کنیم.

رضا چینی با بیان اینکه به هیچ عنوان موافق حقوق کمتر از تورم نیستیم، افزود: حقوق کارگران در هر ماه باید براساس تورم تعیین و افزایش داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه