English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

رنگ نارنجی و قرمز از نقشه کرونایی استان فارس حذف شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز آخرین وضعیت رنگبندی نقشه کرونا در استان فارس را اعلام کرد.

رنگ نارنجی و قرمز از نقشه کرونایی استان فارس حذف شد

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سید وحید حسینی با اشاره به اعلام آخرین وضعیت رنگبندی نقشه کرونا در کشور از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: براساس این گزارش، ۹ شهر فارس شامل استهبان؛ اقلید؛ آباده؛ خرامه؛ خرم بید؛ سپیدان؛ سرچهان؛ فسا و نی ریز دارای وضعیت زرد کرونایی است.

او با بیان اینکه ۲۸ شهرستان دیگر استان از جمله شیراز نیز دارای وضعیت آبی اعلام شده است، افزود: خوشبختانه رنگ نارنجی در هفته جاری از نقشه کرونا در استان فارس حذف شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: در حال حاضر ۹۸ درصد شهرهای کشور در وضعیت زرد و آبی کرونایی قرار دارد؛ اما همچنان ویروس کرونا می تواند یک بیماری تهدیدکننده، به ویژه برای افرادی محسوب شود که به علت هایی نظیر ابتلا به بیماری های زمینه ای، کهولت سن و یا نقص سیستم ایمنی بدن، در معرض خطر قرار دارند.

حسینی بیشترین موارد ابتلا را نیز در گروه های یاد شده اعلام کرد و از تمامی افراد، به ویژه گروه های در معرض خطر خواست تا با استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی، از سلامت خود در برابر این ویروس، مراقبت کنند.

او همچنین بر اهمیت مراقبت خانواده ها از سلامت فرزندان خود و ضرورت ارائه آموزش های لازم به آنان برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدرسه، تاکید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه