English

دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد؛

بستری ۲۳۹ بیمار و یک مورد فوتی ناشی از کووید ۱۹ در فارس

دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، یک مورد جدید فوتی ناشی از کرونا در فارس ثبت شده و با بستری ۳۴ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۲۳۹ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان های استان بستری هستند.

بستری ۲۳۹ بیمار و یک مورد فوتی ناشی از کووید ۱۹ در فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز طی اطلاعیه ای آخرین وضعیت کرونا ویروس در استان را اعلام کرد: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، دو میلیون و ۲۷۱ هزار و ۹۴۰ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه های استان تهیه شده که با بررسی نمونه های انجام شده، ۶۶۳ هزار و ۷۹۱ بیمار مثبت شناسایی شده است.

از مجموع تست های انجام شده از ابتدای شیوع تاکنون، یک میلیون و ۸۴۰ هزار و ۵۶۰ تست تشخیصی مولکولی بوده که ۵۳۴ هزار و ۵۴۱ مورد بیمار مثبت قطعی شناسایی شده، همچنین از ابتدای آغاز طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» تاکنون ۴۳۱ هزار و ۳۸۰ مورد تست سریع انجام شده و ۱۲۹ هزار و ۲۵۰ بیمار مثبت شناسایی شده است.

با بستری ۳۴ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۲۳۹ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، ۳۲ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، یک مورد جدید فوتی ناشی از کووید ۱۹ در فارس ثبت شده که مجموع جان باختگان ناشی از کووید ۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، به هشت هزار و ۱۸۴ نفر رسیده است.

در حال حاضر مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب چهار دُز، به هشت میلیون و ۲۸۹ هزار و ۹۸۵ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۴۳۵ هزار و ۳۱۷ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۴۲ هزار و ۳۵۳ دُز نوبت دوم، یک میلیون و ۵۷۶ هزار و ۱۷۰ دُز نوبت سوم و ۱۳۶ هزار و ۱۴۵ دُز یادآور واکسن بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه