English

بستری ۱۰۴ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته در فارس/ وضعیت ۹۸ بیمار وخیم است

طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در فارس بستری شدند و ۴ نفر نیز جان باختند.

بستری ۱۰۴ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته در فارس/ وضعیت ۹۸ بیمار وخیم است

به گزارش خبرگزاری موج فارس به نقل از علوم پزشکی شیراز ،از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، دو میلیون و ۲۱۶ هزار و ۷۴۷ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه های استان تهیه شده که با بررسی نمونه های انجام شده، ۶۵۴ هزار و ۳۶۶ بیمار مثبت شناسایی شده است.

از مجموع تست های انجام شده از ابتدای شیوع تاکنون، یک میلیون و ۸۰۱ هزار و ۱۵۶ تست تشخیصی مولکولی بوده که ۵۲۹ هزار و ۹۶۶ مورد بیمار مثبت قطعی شناسایی شده، همچنین از ابتدای آغاز طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» تاکنون ۴۱۵ هزار و ۵۹۱ مورد تست سریع انجام شده و ۱۲۴ هزار و ۴۰۰ بیمار مثبت شناسایی شده است.

با بستری ۱۰۴ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۴۹۶ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، ۹۸ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۴ مورد جدید فوتی کووید۱۹ در فارس ثبت شده و مجموع جان باختگان ناشی از کووید۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، به هشت هزار و ۱۰۸ نفر رسید.

همچنین از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۶۴۳ هزار و ۲۷۵ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

در حال حاضر مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب چهار دُز، به هشت میلیون و ۲۴۷ هزار و ۱۶ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۴۳۰ هزار و ۵۹۳ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۳۶ هزار و ۷۱۲ دُز نوبت دوم، یک میلیون و ۵۶۷ هزار و ۱۹۳ دُز نوبت سوم و ۱۱۲ هزار و ۵۱۸ دُز یادآور واکسن بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه