English

وزیر بهداشت:

دانشگاه علوم پزشکی شیراز یک دانشگاه ملی است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی شیراز را یک دانشگاه ملی و فراتر از سطوح استانی خواند که به مردم دیگر استان های کشور نیز ارائه خدمت می کند.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز یک دانشگاه ملی است

به گزارش خبرگزاری موج فارس، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در سفر خود به شیراز و در نشست هم اندیشی با حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس و حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری تولیت آستان مقدس حضرت احمدی و محمدی(ع)، ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز نه یک دانشگاه استانی، بلکه دانشگاهی ملی است و تعامل مجموعه وزارت بهداشت با این دانشگاه نیز با همین رویکرد صورت می گیرد.

او با بیان اینکه مراکز درمانی در شیراز نه تنها به مردم استان های همجوار، بلکه به مراجعانی از استان های دوردست نیز ارائه خدمت می کنند، افزود: در همین راستا، همکاری و حمایت ها از این مجموعه نیز باید در سطح ملی باشد.

عین اللهی با اشار به حضور دانشمندان برجسته جهانی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پیشرفت های این مجموعه دانشگاهی را همتراز با سطوح جهانی ارزیابی کرد.

وزیر بهداشت در بخش دیگری از صحبت های خود به بررسی راهکارهای تحقق اهداف شعار امسال در مجموعه سلامت فارس، طی دیدار و گفت و گو با استاندار فارس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد و گفت: تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه انتخاب این شعار، باید به نحو عملیاتی پیاده سازی شود و طی گفت و گوهای انجام شده، تلاش بر این است تا این مهم در استان فارس محقق شود.

مسوول ارشد مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در همین راستا از قول مساعد برای تفویض اختیارات در زمینه تائید و کنترل محصولات تولید شده در فارس از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان نماینده مجموعه وزارت بهداشت خبر داد.

او با بیان اینکه آزمایشگاه های بسیار خوبی در شیراز، در این زمینه در حال فعالیت هستند، ابراز امیدواری کرد افزایش اختیارات این مراکز در زمینه تائید و کنترل محصولات تولیدی، بتواند در تحقق اهداف شعار امسال با عنوان «مهار تورم، رشد تولید»، اثرگذار باشد.

 عین اللهی با اشاره به همکاری مجموعه وزارت بهداشت برای ایجاد زمینه های افزایش تولید دارو و تجهیزات پزشکی در فارس، ادامه داد: این استعداد و توانمندی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز وجود دارد و طبق فرموده مقام معظم رهبری که بر مردمی بودن امور تاکید دارند، نیاز است مردم و خیرین استان نیز در این مسیر همراه شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی