English

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس مطرح کرد؛

رشد ۱۷۶ درصدی کمک خیرین در حوزه سلامت

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: در سال گذشته ۷۹ تفاهم نامه به ارزش ۳۶۰ میلیارد به امضا رسید که در مقایسه با سال ۱۴۰۰، ۱۷۶ درصد افزایش داشته است.

رشد ۱۷۶ درصدی کمک خیرین در حوزه سلامت

به گزارش خبرگزاری موج فارس، علی اکبر رامجردی در نشست خبری با اصحاب رسانه، فعالان حوزه رسانه را یکی از اهرم های موثر در تشویق خیرین دانست و از تلاش آنان برای پیشبرد اهداف مجمع خیرین سلامت استان در راستای ارتقای سطح بهداشت و درمان مردم استان قدردانی کرد.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با بیان اینکه سال گذشته خیرین حوزه سلامت فارس، همانند سال های گذشته همکاری مطلوبی با مجمع خیرین سلامت داشتند، اظهار کرد: در سال گذشته ۷۹ تفاهم نامه به ارزش ۳۶۰ میلیارد تومان بین مجمع خیرین تامین سلامت و خیرین سلامت استان به امضا رسید که در مقایسه با سال ۱۴۰۰، ۱۷۶ درصد افزایش داشته است و نشانگر حضور فعالانه خیرین سلامت استان فارس در پیشبرد هرچه بهتر اهداف این حوزه است.

وی از مجموع ۷۹ تفاهم نامه منعقد شده در سال گذشته، ۱۱ مورد را مربوط به اهدای ملک، ۴۰ مورد مربوط به پروژه های عمرانی به ارزش حدود ۸۰ میلیارد تومان، ۱۴ مورد مربوط به اقدامات حمایتی به ارزش بیش از هشت میلیارد و هشتصد میلون تومان و ۱۴ مورد را نیز مربوط به اهدای تجهیزات به ارزش بیش از ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان عنوان کرد.

رامجردی با بیان اینکه مجمع خیرین تامین سلامت فارس از سال ۱۳۸۱ راه اندازی شده است، افزود: در طول مدت ۲۰ سال از راه اندازی مجمع خیرین تامین سلامت فارس، دو هزار و ۹۱۰ تفاهم نامه به ارزش ۵۱ هزار میلیارد تومان به امضا رسید.

او ادامه داد: از تعداد دو هزار و ۹۱۰ تفاهم نامه در بیست سال گذشته، ۴۲۶ مورد مربوط به اهدای ملک، هزار و ۱۹۱ مورد مربوط به اهدای تجهیزات، ۶۱ مورد اهدای خودرو و ۴۹۵ مورد اقدامات حمایتی از دانشجویان و بیماران نیازمند بوده است.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با اشاره به راه اندازی صندوق حمایت از دانشجویان نیازمند در سال های اخیر، از اعطای وام قرض الحسنه به ۷۸۶ دانشجوی نیازمند از زمان راه اندازی تاکنون خبر داد و گفت: همچنین به ۷۰ هزار و ۸۱۸ بیمار نیازمند نیز در طی بیست سال گذشته، کمک مالی شد.

رامجردی در بخش دیگری از صحبت های خود به اسکان همراهان بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی استان، به عنوان دیگر محور فعالیت های این مجمع اشاره کرد و افزود: در طی سال های فعالیت مجمع خیرین تامین سلامت فارس، به ۲۸۶ هزار نفر _ شب در ۱۹ اقامتگاه و با دارا بودن ۲۵۷ تخت، اسکان داده شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس اضافه کرد: اقامتگاه مرکزی همراه بیمار، مرکز تصویربرداری بیمارستان نمازی، هاس پیس بیمارستان شهید دکتر چمران، درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی حضرت خدیجه کبری (س)، درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان شهید دکتر چمران، بیمارستان حضرت رسول اعظم (ص)، مرکز پژوهشی درمانی سرطانت زمان ثانی، بیمارستان ۶۴ تخت خوابی واقع در بلوار حضرت احمدابن موسی (ع)، بیمارستان سرطان جنوب و طرح توسعه بیمارستان قلب کوثر، از جمله پروژه های در دست اقدام خیرین سلامت استان فارس به شمار می رود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه