English

محمدرضا آمویی فرماندار کرمانشاه شد

با حضور استاندار و اعضای شورای اداری استان، عصر امروز ۱۶ فروردین، محمدرضا آمویی بعنوان سرپرست فرمانداری کرمانشاه معرفی و از خدمات ابراهیم رحیمی زنگنه سرپرست پیشین فرمانداری کرمانشاه تقدیر شد.

محمدرضا آمویی فرماندار کرمانشاه شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کرمانشاه برگزار و طی این مراسم محمدرضا آمویی به سمت سرپرست فرمانداری کرمانشاه منصوب شد‌

در این مراسم که با حضور استاندار و اعضای شورای اداری استان برگزار شد، محمدرضا آمویی بعنوان سرپرست فرمانداری کرمانشاه معرفی و از خدمات ابراهیم رحیمی زنگنه سرپرست پیشین فرمانداری کرمانشاه تقدیر شد.

 

امیدوارم در سنگر جدید مسئولیتم خدمتگذار خوبی برای مردم باشم

محمدرضا آمویی سرپرست جدید فرمانداری کرمانشاه در این نشست با بیان اینکه امیدوارم در سنگر جدید مسئولیتم خدمتگذار خوبی برای مردم باشم، عنوان کرد: اجرای دقیق فرامین مقام معظم رهبری بعنوان چراغ راه، رسیدگی جدی به امور مردم، تلاش جهت تامین رفاه و آسایش مردم، ترجیح منافع مردم بر منافع گروه‌های خاص، حراست از ارزش های اسلامی، برنامه ریزی برای اجرای سیاست‌های دولت مردمی در شهرستان، اجرای دقیق قوانین با نگاه کارگشایی امور مردم، ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های شهرستان و نظارت دقیق بر پروژه‌های عمرانی را در اولویت کارهایم خواهم داشت.

وی اظهار کرد: در حوزه فرهنگی و اجتماعی هم باید کارهای عمیق و تاثیرگذاری انجام شود، زیرا عدم حل مسائل اجتماعی تبدیل به بحران‌های اجتماعی می‌شود، لذا دست یاری به سمت اصحاب رسانه و دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی دراز می کنم و امیدوارم بتوانیم کارهای خوبی در این حوزه انجام دهیم.

آمویی با بیان اینکه به این مسئولیت بعنوان فرصتی برای خدمت به مردم نگاه می‌کنم، گفت: با همه توانم با تلاش شبانه روزی و اقدام جهادی، در راستای خدمت به مردم همه نقاط شهرستان کرمانشاه تلاش می‌کنم.

رحیمی رنگنه نیز در این مراسم با اشاره به حضور ۹ ماهه‌اش در فرمانداری کرمانشاه، گفت: حضورم در فرمانداری با توزیع بودجه ۱۴۰۱ شهرستان همراه بود و تلاش کردیم اعتبارات ۶۵۰ میلیارد تومانی شهرستان را براساس محرومیت مناطق توزیع کنیم.

وی با اشاره به جمعیت ۴۰۰ هزار نفری محلات حاشیه‌ای کرمانشاه، گفت: توجه به محرومیت حاشیه‌های شهر در دستور کارم بود و در این مدت ۱۰ میز خدمت را در محلات حاشیه ای کرمانشاه برگزار کردیم. جلساتی که تشریفاتی نبود و هدف رفع مشکلات مردم بود. البته رفع مشکلات این محلات به زمان و کار بسیار نیاز دارد.

رحیمی زنگنه به آمار ایجاد اشتغال در شهرستان کرمانشاه طی سال گذشته هم اشاره کرد و گفت: سهمیه ایجاد اشتغال سال گذشته شهرستان ۱۵ هزار و ۴۵ نفر بود که ۹۷ درصد آن تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه تلاش کردم مدیرت علمی را در فرمانداری کرمانشاه حاکم کنم، گفت: در این مدت چهار شورای هم اندیشی را با حضور نخبگان و اساتید دانشگاه تشکیل دادم.

سرپرست پیشین فرمانداری کرمانشاه به توجه به ظرفیت‌های کرمانشاه در حوزه گردشگری نیز اشاره کرد و گفت: در محدوده کوچکی از بافت تاریخی شهر کرمانشاه ۵۸ اثر ملی وجود دارد که ظرفیت بزرگی است و برای استفاده از این ظرفیت کارهایی را آغاز کردیم که امیدوارم به زودی به نتیجه برسد.

گفتنی است که محمدرضا آمویی پیش از این معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه بود. او مسئولیت معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه