English

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خبرداد؛

کاهش ۷۵ درصدی جان باختگان حوادث رانندگی در استان اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از کاهش ۷۵ درصدی جان باختگان حوادث رانندگی در استان اصفهان از ابتدای طرح نوروز خبرداد.

کاهش ۷۵ درصدی جان باختگان حوادث رانندگی در استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی در مراسم استقبال از مسافران نوروزی با اشاره به کاهش ۷۵ درصدی جانباختگان و افزایش ۳۲ درصدی تصادفات جرحی درون شهری، گفت: کنار گذاشتن تخلفات رانندگی تنها راه پیشگیری از تصادفات است.

وی بیان داشت: هدف ما رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی مسافران و رانندگان است تا بدین وسیله بتوانیم نوروز امسال را با کمترین حوادث ترافیکی و رانندگی پشت سر بگذاریم.

این مقام انتظامی پیرامون آمار تصادفات درون شهری افزود: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا بدین لحظه با کاهش ۷۵ درصدی جانباختگان و متاسفانه با افزایش ۳۲ درصدی تصادفات جرحی در حوزه درون شهری مواجه بوده‌ایم که در این راستا از تمامی رانندگان و مسافران خواهشمندیم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را در اولویت سفرهای خود قرار دهند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ادامه داد: تنها راه پیشگیری از تصادفات کنارگذاشتن تخلفات در رانندگی است چرا که رانندگی در زمان خستگی و خواب آلودگی همراه با سبقت غیر مجاز و استفاده از تلفن همراه از عوامل تاثیر گذار در وقوع حادثه به شمار می رود.

سرهنگ محمدی در پایان با آرزوی سالی به دور از حادثه برای تمامی مسافران و رانندگان خاطر نشان کرد: امید است مسافران با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در صحت و سلامت سفرهای خود را به پایان رسانده و همچنین به تذکرات مأموران و همیاران پلیس در زمان سفر دقت لازم و کافی را داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی