English

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خبرداد؛

۳ کشته در تصادف پژو پارس و پژو ۴۰۵ در اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از فوت 3 نفر در تصادف پژو پارس و پژو 405 در مسیرشمال به جنوب خیابان کاوه اصفهان خبر داد.

3 کشته در تصادف پژو پارس و پژو 405 در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی گفت:علت تصادف نیمه شب گذشته بین یک دستگاه پژوپارس و پژو 405 که منجر به فوت 3 نفر و مصدوم شدن 2نفر دیگر شد را تشریح کرد.

وی بیان داشت: ساعت 2و 36 دقیقه بامداد امروز در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در موقعیت مسیرشمال به جنوب خیابان کاوه، جنب همسطح پل جابر انصاری و زیرگذر بلافاصله کارشناسان پلیس راهور در محل حضور یافتند.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد تصادفی بین یکدستگاه خودروی پژو پارس و یک دستگاه خودروی پژو 405 رخ داده که در این حادثه راننده پژو پارس به همراه 2 سرنشین دیگر خودرو براثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرده و راننده به همراه سرنشین خودروی پژو 405 نیز مجروح شده و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: کارشناسان پس از بررسی دقیق صحنه تصادف علت حادثه عدم توانایی رانندگان خودروهای مذکور در کنترل وسیله نقلیه ناشی از عدم رعایت سرعت مجاز و هر دو خودرو را به یک میزان مقصر تشخیص دادند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه عده معدودی از رانندگان قانونگریز در ساعات خلوت و نیمه های شب با استفاده از سرعت غیر مجاز و حرکات نمایشی و خطرناک باعث اخلال در نظم عمومی می شوند گفت: تخلف این خودروها توسط دوربین ها ثبت شده و در کمترین زمان ممکن نسبت به توقیف و برخورد قانونی با آنها اقدام می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه