English

استاندار مرکزی اعلام کرد؛

تلاش ارزشمند گروه‌های جهادی در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

استاندار مرکزی گفت: تلاش گروه‌های جهادی در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب ارزشمند است.

تلاش ارزشمند گروه‌های جهادی در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه روز یکشنبه در همایش خیرین و جهادگران دانشگاهی استان مرکزی در سالن پروین اعتصامی دانشگاه صنعتی اراک، با تشکر از تلاش گروه‌های جهادی فعال استان مرکزی، افزود: این گروه‌ها تلاش می‌کنند تا فاصله بین واقعیت‌ها و بایدها را کم کنند و این تلاش، همان دستور محوری رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی بیان کرد: کارهای زیادی در چند دهه گذشته و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در جهت محرومیت‌زدایی صورت گرفته و سازمان‌های زیادی فعال شده که همه مولود انقلاب اسلامی است و موسس بیشتر آنها امام راحل است.

استاندار مرکزی گفت: تشکیل این گروه‌ها و موسسات برای به هم زدن ساختار بروکرات و دیوان سالار نظام پیش از انقلاب شکل گرفت تا بار سنگین تحول، بویژه در حوزه محرومیت‌زدایی را از زمین بردارند.

مخلص‌الائمه اظهار داشت: تشکیل گروه‌های جهادی از جمله اتفاقات نو پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است که پایه و ریشه این گروه‌ها در دانشگاه‌ها و برخی مدارس کشور است و روشی پرقدرت است.

وی عنوان کرد: توجه به بیانیه گام دوم انقلاب در مسیری که باید به سمت جلو و نقطه مطلوب حرکت کنیم، امری ضروری است.

استاندار مرکزی افزود: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه فرمودند، بایدهایی وجود دارد که باید به آنها برسیم، فاصله بین واقعیت‌ها و بایدها قابل توجه است که وجدان‌های آرمان‌خواه را عذاب داده و می‌دهد.

مخلص‌الائمه عنوان کرد: ایشان فرمودند و تاکید کردند که می‌توانیم این مسیر را طی کنیم و بارها این فاصله توسط جوانان انقلابی طی شده است.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد در حوزه محرومیت‌زدایی با وجود تلاش‌های گسترده، فاصله تا نقطه مطلوب زیاد است.

استاندار مرکزی اضافه کرد: در این استان به شکل ابتکاری و برای نخستین بار در کشور، ستاد «حمایت و هدایت طرح‌های محرومیت‌زدایی» تشکیل شده که در راستای آن اقدامات و هماهنگی خوبی صورت گرفته و نتایج خوبی به همراه داشته است.

مخلص‌الائمه اظهار داشت: یکی از نتایج خوب این ستاد در روستای سیل‌زده آهنگران فراهان بود که در مردادماه امسال دچار آسیب شد و در ایام‌الله دهه مبارک فجر، نخستین مجموعه خانه‌های ساخته شده کشور در این منطقه با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه تحویل شد.

وی گفت: گروه‌های جهادی همیشه از دولتمردان جلوتر هستند و امید است روز به روز توفیقات بیشتری کسب کنند.

در پایان این همایش از خیرین و جهادگران دانشگاهی استان مرکزی با اهدای لوح، تندیس و جایزه تقدیر به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه