English

با حضور استاندار مازندران؛

طرح جهادی شهدای بهزیستی مازندران همزمان در ۲۲ شهرستان استان آغاز شد

طرح جهادی شهدای بهزیستی مازندران با حضور استاندار مازندران و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در روستای «لالا» منطقه چهاردانگه شهرستان ساری و 21 روستای بالادست و کم برخوردار در سراسر استان به صورت ویدیو کنفرانس آغاز شد.

طرح جهادی شهدای بهزیستی مازندران همزمان در 22 شهرستان استان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه تیم‌های جهادی شهدای بهزیستی مازندران هم‌زمان در 22 شهرستان حضور پیدا کردند، اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح حضور در مناطق کم برخوردار با همراهی گروه‌های جهادی است تا بتوان نیازهای جامعه هدف را شناسایی و بر اساس آن برنامه‌ریزی های لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی به صورت داوطلبانه در این طرح شرکت می‌کنند، ادامه داد: در این طرح خدمات بهزیستی در روستاهای بالادست و کم برخوردار ارائه می‌گردد تا مددجویان این مناطق بدون حضور در ادارات، خدمات دریافت کنند و اگر نیازمند خدمات تخصصی باشند به مراکز و ادارات تابعه ارجاع داده می شود.

مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: در این طرح خدمات مشاوره سلامت روان، خدمت مشاوره ژنتیک، غربالگری بینایی‌سنجی، غربالگری شنوایی‌سنجی، خدمت پذیرش و هماهنگی، غربالگری جسمی (پزشک)، خدمات توانمندسازی (اشتغال و مسکن)، خدمات توانپزشکی، خدمت کمیسیون پزشکی، خدمات اورژانس اجتماعی، خدمات پیشگیری و درمان اعتیاد و... ارائه می‌شود.

وی رویکرد این طرح را حضور گروه‌های جهادی در روستاهای بالادست و کم برخوردار استان در راستای خدمات‌رسانی برابر و اجرایی سازی عدالت اجتماعی، سهولت دسترسی جامعه هدف در مناطق بالادست و ارتقاء آگاهی و دانش ساکنین مناطق دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه