English

افشار فتح‌الهی‌ اعلام‌کرد؛

رشد ۶۰درصدی گردشگری ورودی قشم از ابتدای سال

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: از ابتدای سال جاری بیش از چهارمیلیون گردشگر به جزیره قشم سفر کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 60درصد رشد نشان می دهد.

رشد 60درصدی گردشگری ورودی قشم از ابتدای سال

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، افشار فتح‌الهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در چهارمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، اظهارداشت: پیش بینی ها نشان دهنده افزایش آمار ورود گردشگر به جزیره قشم در ایام پایان سال و تعطیلات نوروز است. 

وی افزود: برای ارائه خدمات مناسبت به گردشگران در ایام نوروز نیازمند توسعه و بهسازی وضعیت بخشی از زیرساخت ها و نظارت بیشتر هستیم. 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: با مذاکرات صورت گرفته تمام مساجد با همکاری شهرداری شهرهای مختلف سطح جزیره به ارائه خدمات به گردشگران خواهند پرداخت. 

فتح الهی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با هماهنگی و همکاری تمامی دستگاه ها و بخش ها، بتوانیم میزبانی شایسته برای هموطنان و گردشگران نوروزی در ایام تعطیلات سال جدید باشیم. 

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه قشم نیز در این جلسه گفت: خوشبختانه تعامل خوبی در حوزه های مختلف برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران در جزیره قشم ایجاد شده است که می تواند انجام خدمت رسانی را تسریع و تسهیل کند. 

در ادامه این جلسه روسای کمیته های مختلف ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در سال 1402 به ارائه گزارش هایی از عملکرد خود در راستای عمل به مصوبات جلسات گذشته این ستاد پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه