English

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان:

برای بالندگی باید خود را وقف اصفهان کنیم

رئیس اتاق اصفهان در جمع بانوان عضو اتاق، برگزاری مستمردوره‌های توانمندسازی بانوان را در فرهنگسازی این دوره‌ها و تقویت ساختارهای اجتماعی کشور حایز اهمیت دانست.

برای بالندگی باید خود را وقف اصفهان کنیم

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مسعود گلشیرازی ضمن تقدیر از فعالیت‌های قابل تقدیر وموثر رئیس شورای راهبردی مرکز بانوان اتاق بازرگانی اصفهان و همراهی بانوان صاحب کسب و کار، بر نقش مهم بانوان کارآفرین در توسعه، بالندگی، رشد و امیدآفرینی در جامعه تصریح کرد: بانوان به دلیل پشتکار و جدیت در عرصه کار در حال پیشرفت روز افزون و به دست گرفتن پست‌های کلیدی هستند.

 وی تاکید کرد: برای آنکه اصفهان به مدل توسعه کشور تبدیل شود، نیازمند همراهی همه اقشار جامعه به ویژه بانوان هستیم. پیش شرط داشتن آینده روشن، پشتوانه سازی نیروی انسانی است و بر این اساس، دوره‌هایی برای ایجاد شرایط یکسان برای رده‌های مختلف سنی در دهک‌های مختلف جامعه تعریف گردید.

گلشیرازی تربیت مدرس برای توانمندسازی کودکان، جوانان و بانوان در 15 مرکز استان را از دیگر اقدامات اتاق بازرگانی اصفهان در طول یک سال گذشته معرفی کرد و از هدفگذاری گسترش این خدمات در 200 مرکز و کانون فرهنگی در سال‌های آتی خبر داد و گفت: این اقدام باید توسط مادران اصفهانی در خانواده‌ها نهادینه شود.

رییس پارلمان بخش خصوصی بر ضرورت امیدآفرینی در سطح جامعه توسط کارآفرینان و سفیران اتاق بازرگانی اصفهان و مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید و تصریح کرد: باید از اکنون به فکر تربیت نسل‌های بعدی و ایجاد تفکر تجاری میان آحاد جامعه بود.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به ساختارهای ایجاد شده و ریل گذاری منسجم بخش خصوصی از سوی پارلمان بخش خصوصی اصفهان، در طول چهار سال گذشته، ابراز امیدواری کرد با همکاری و تعامل بیش از پیش بانوان، شاهد رشد و بالندگی بیشتر اصفهان باشیم.  

فرشته امینی عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان نیز با بیان اینکه در شورای راهبردی مرکز بانوان، تحقیقات گسترده ای در خصوص دوره‌های آموزشی با محوریت بانوان انجام شد، افزود: بر این اساس دوره صد ساعته‌ای با سرفصل‌های متناسب با صاحبان کسب و کار، برنامه‌ریزی و با بهره گیری از بهترین اساتید کشوراجرا گردید.

رئیس شورای راهبردی مرکز بانوان اتاق بازرگانی اصفهان برگزاری تور گشت‌های صنعتی را نیز از دیگر برنامه‌های این مرکز معرفی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه