English

توسط اتاق بازرگانی اصفهان صورت گرفت؛

خرید ۲۰۰ دستگاه رایانه برای تجهیز مراکز واکسیناسیون اصفهان

در راستای فعالیت های اتاق بازرگانی اصفهان در حوزه مسئولیت اجتماعی 200دستگاه رایانه برای تجهیز مراکز واکسیناسیون اصفهان خریداری شد.

خرید 200 دستگاه رایانه برای تجهیز مراکز واکسیناسیون اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان ، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در هشتمین جلسه کمیسیون مسئولیت‌های اجتماعی و تشکل‌های اتاق بازرگانی اصفهان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و رئیس مرکز بهداشت استان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس برضرورت نهادسازی اقدامات حوزه مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی اصفهان تاکید کرد و از دیدار خود با مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار به منظور ایجاد مقدمات افتتاح شعبه اصفهان این جامعه نیکوکاری در اتاق بازرگانی اصفهان خبرداد.

مسعود گلشیرازی راه اندازی صندوق حمایت از فعالان اقتصادی، ایجاد صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه و ایجاد اشتغال در مناطق محروم را از رئوس برنامه‌های پارلمان بخش خصوصی اصفهان در این دوره دانست و ضمن تاکید بر اینکه صندوق‌های مذکور راه اندازی شده و درحال فعالیت هستند، خواستار تکمیل پروژه ایجاد اشتغال در مناطق محروم باهمکاری بسیج ونهادهای فعال در این زمینه شد. 

مشارکت در تجهیزبیمارستان های کاشانی و الزهرا

نایب رئیس این کمیسیون به ارائه گزارشی از اهم اقدامات پارلمان بخش‌خصوصی اصفهان در حوزه واکسیناسیون کرونا پرداخت.

مجتبی کاروان ضمن قدردانی از حمایت و همراهی مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درطول یکماه گذشته برای واکسیناسیون بیش از 50 هزارنفر از اعضاء و پرسنل  فعالان اقتصادی عضو اتاق بازرگانی اصفهان، ازپرداخت هزینه خرید 200دستگاه رایانه به منظور تجهیز مراکز واکسیناسیون کرونا خبر داد و گفت: این اقدام در راستای اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی برای سرعت بخشی واکسینه کردن شهروندان انجام شد.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در ادامه از کلید خوردن پروژه ساخت فضای مورد نیاز برای استقرار  12 تخت ICU در بیمارستان کاشانی و همچنین خرید 50کپسول اکسیژن به منظور تجهیز بیمارستان الزهرا خبر داد.

کماکان نیازمند مشارکت مادی و معنوی همه دست اندرکاران استان هستیم

در ادامه طاهره چنگیز ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از همراهی و حمایت اتاق بازرگانی اصفهان از زمان آغاز بحران کرونا با این دانشگاه تقدیرکرد و گفت: با پذیرش اینکه فعالیت اقتصادی سالم و شکوفا در بسترجامعه ای سالم تحقق می‌یابد دانشگاه و پارلمان بخش خصوصی به نوعی بایکدیگر همکار هستند.

وی با بیان اینکه پس از گذشت بیش از یکسال، وارد مرحله جدیدی از رویارویی با بیماری کووید19 شده ایم، افزود: درصد واکسیناسیون افراد در جامعه به ویژه با برداشتن محدودیت سنی در حال افزایش است.

اتاق اصفهان

چنگیز تاکید کرد: در شرایط حساس کنونی که در حال تکمیل واکسیناسیون همگانی علیه این بیماری هستیم، کماکان نیازمند مشارکت مادی و معنوی همه دست اندرکاران استان می باشیم.

وی تاکید کرد هرچه درصد واکسیناسیون جمعیتی از 80 درصد بالاتر رود تعداد فوتی‌ها به صورت قابل ملاحظه ای کاهش خواهد یافت و قادر به اجازه فعالیت مجدد واحدهای خدماتی آسیب دیده از این بحران با رعایت پروتکل‌ها خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در ادامه خواستار همکاری نهادهای مختلف برای فرهنگسازی واکسیناسیون و همکاری برای تبدیل شدن استان اصفهان تا پایان آبانماه به استانی صد درصد واکسینه شد.

کمال حیدری، رئیس مرکز بهداشت استان نیز برنامه ریزی برای دوران پساکرونا را بسیار ضروری دانست.

آماده همکاری با اتاق بازرگانی برای ایجاد اشتغال در مناطق محروم هستیم

همچنین اکبراخوان مقدم، عضو کمیسیون مسئولیت‌های اجتماعی اتاق بازرگانی اصفهان و مدیرعامل خیریه نذر اشتغال امام حسین علیه السلام از ایجاد بیش از 2 هزار اشتغال توسط این خیریه در سطح استان خبر داد و گفت: بنا براعلام آمادگی اتاق بازرگانی اصفهان به منظور ایجاد اشتغال در منطقه شرق اصفهان و درنظر گرفتن بودجه ای بدین منظور، همکاری اتاق بازرگانی  و خیریه نذر اشتغال امام حسین علیه السلام می تواند زمینه ساز محرومیت زدایی در این منطقه شود. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه