English

انسداد برخی مسیرهای روستایی بر اثر شدت بارندگی در خوزستان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: برخی مسیرهای روستایی شهرستان‌های اندیکا، دزپارت و مسیر منطقه احمد فداله در شهرستان دزفول بر اثر بارش باران مسدود شده اند.

انسداد برخی مسیرهای روستایی بر اثر شدت بارندگی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، وحید شعبانی روز شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: بر اثر بارش باران در چند روز گذشته برخی مسیرهای روستایی در استان مسدود شده اند که بعد از بازگشایی این مسیرها امدادرسانی به این مناطق از سوی هلال احمر آغاز می‌شود.

وی افزود: راهداری برای بازگشایی مسیرهای روستایی مسدود شده بر اثر بارش باران در تلاش است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: بارش شدید باران مسیرهای کوهستانی در استان را نیز مسدود کرده و تلاش بر این است با بالگرد به مردم این مناطق امدادرسانی شود.

وی با بیان اینکه در چند روز اخیر به مردم روستاهای شهرستان‌های دزپارت و باغملک استان بیشترین امدادرسانی‌ها انجام شده است، ادامه داد: ۵۹ خانوار در دزپارت و ۲۵۴ نفر در شهرستان باغملک که بر اثر بارش شدید باران و آبگرفتگی دچار آسیب شده بودند امدادرسانی و ۲۴ نفر در باغملک نیز اسکان اضطراری شد.

شعبانی گفت: امدادرسانی‌ها ادامه دارد و با بازگشایی مسیرهای روستایی این امدادرسانی‌ها بیشتر خواهد شد.

سامانه بارشی از روز یکشنبه تا چهارشنبه هفته گذشته در خوزستان فعال بود که اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به فعالیت این سامانه هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه