English

مدیر کل شیلات خوزستان:

دزفول می‌تواند قطب پرورش ماهیان خاویاری در خوزستان شناخته شود

مدیر کل شیلات خوزستان با بیان اینکه یک عزم جدی برای راه‌اندازی مجتمع پرورش ماهی خاویاری دزفول وجود دارد، گفت: براساس ارزیابی و نظارت‌های میدانی به عمل آمده بخش عمده مسائل و مشکلات موجود با همت و همکاری مسئولان استانی رفع می‌شود.

دزفول می‌تواند قطب پرورش ماهیان خاویاری در خوزستان شناخته شود

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، مهرداد محمدی دوست شامگاه ۱۸ دی ماه در حاشیه بازدید از مجتمع در حال احداث پرورش ماهی خاویاری دزفول در ادامه بازدیدها از فعالیت‌های شیلاتی شهرهای مختلف خوزستان اظهار کرد: شهرستان دزفول به لحاظ دارا بودن پتانسیل بالای آبزی‌پروری می‌تواند قطب پرورش ماهیان خاویاری در خوزستان شناخته شود.

وی افزود: مجتمع پرورش ماهیان خاویاری شوهان دزفول در زمینی به مساحت ۴۸.۵ هکتار در حال احداث است که با بهره‌برداری از این طرح، ظرفیت تولید سالانه ۲ هزار تن گوشت ماهی خاویاری و ۱۰ تن خاویار پیش بینی می‌شود.

محمدی دوست با بیان اینکه رونق و توسعه صنعت آبزی‌پروری استان با همکاری و همراهی کلیه دستگاه‌های مرتبط تحقق پیدا می‌کند، گفت: برای راه‌اندازی این مجتمع یک عزم جدی وجود دارد و براساس ارزیابی و نظارت‌های میدانی به عمل آمده بخش عمده مسائل و مشکلات موجود با همت و همکاری مسئولان استانی رفع می‌شود.

با حضور فرماندار و معاونت فرمانداری دزفول، رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک و تعدادی از مقامات محلی و کارشناسان از مجتمع پرورش ماهی خاویاری، طرح پرورش متراکم ماهیان گرمابی، شهرک شیلاتی اندیمشک و مزرعه پرورش ماهی آقای حنطوش زاده بازدید و تصمیمات و پیشنهادات لازم در راستای حل موانع موجود اتخاذ شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه