English

پیشرفت فیزیکی ورزشگاه مجدیان دزفول

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دزفول گفت: طرح ساخت ورزشگاه مجدیان ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال حاضر در مرحله نازک کاری است.

پیشرفت فیزیکی ورزشگاه مجدیان دزفول
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان؛ خادمعلی تهذیبی افزود: طرح ساخت ورزشگاه شهید مجدیان دزفول را از سال گذشته با ۱۵۰ میلیارد ریال بدهی تحویل گرفتیم که این بدهی‌ها شامل ۸۰ میلیارد ریال معوقات پیمانکار و ۷۰ میلیارد ریال تعدیل قیمت‌ها بود.
 

وی ادامه داد: ۹۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت و هدفمندسازی یارانه‌ها با همت و تلاش نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی برای ساخت این ورزشگاه جذب شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول با بیان اینکه بخش عمده‌ای از این بدهی‌ها از محل اعتبارات ملی و اداره کل ورزش و جوانان پرداخت شد، بیان کرد: اخیرا نماینده دزفول در مجلس ۱۵ میلیارد ریال برای تامین تجهیزات این ورزشگاه از وزارت ورزش و جوانان جذب کرده است.

وی با اشاره به جذب ۲۶۱ میلیارد ریال برای تکمیل طرح در یک سال اخیر افزود: مشکل برق و آب این ورزشگاه با مساعدت مسوولان مربوطه برطرف شد و انتظار می‌رود تا پایان سال به مرحله بهره برداری برسد.

ورزشگاه شهید مجدیان دزفول در سال ۸۰-۸۱ به صورت غیراصولی با تفکر تخریب و ساخت بهتر و اجبار متولیان برای تامین اعتبار تخریب شد.

روند بازسازی این ورزشگاه ۱۵ هزار نفری مشمول زمان شد و تکمیل آن به عنوان یکی از مطالبات شهروندان دزفول به ویژه ورزشکاران مطرح شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه